Liftkortsficka - en nödvändighet?
Bara åka under tycker jag det låter som…Herre jistanes, diskriminering mot oss kortväxta!![]()
Bara åka under tycker jag det låter som…Herre jistanes, diskriminering mot oss kortväxta!![]()
Skulle jag ha för många handskar, du skojar.Ja det har jag ej erfarit, då jag har ett par handskar med innerliner om det är kallare.
Du kanske har för mycket prylar![]()
Oj oj det är ju nästan fler handskar än vad jag har kalsongerGlömde bilden. Visa bilaga 15615
Domhör minns jag från 80 talet och hemavan. Då var barnbiljetts fickan blå och vuxen röd. Vilket jag var sur på för ville ha en röd… sen fick jag en röd jojo men kommer faktiskt inte ihåg om detta var 80 el 90 tal…Här finns många rariteter. Visa bilaga 15505
Är väl bara en tidsfråga innan man har liftkortet ”i” mobilen.
När man glömmer mobilen ibland då? Jodå det händer
Jag vill ha det som ett microchip under huden.
Kroppen har jag oftast med mig till skillnad från huvudet![]()
Läste häromdagen att den tekniken redan finns. Tror att det var någon anläggning i USA som redan hade börjat testa tekniken.
Borde man inte kunna använda micro-chipet från vaccinet som liftkort?Onekligen bra placering på vänsterarmen i alla fall.
Jisses vad nära att tråden spårade ur rejält där. Förresten, nån som vill diskutera siberiansk lärktrall?Snyggt golv(?)
Jag svarar åt en kompis här
Om man växlar mellan några olika byxor då ?
Problem!
Eller så här: på det glada 80-talet i Verpan fick jag mitt nya Mover Gore Tex ställ leverat från Sverige. Skitnöjd och mallig skulle det firas efter första dagen. Vad händer?
Super bort jackan med liftkortet i.
Lite ågren kanske?
Tre dagar senare hittar jag den på pub Mont Fort. Pust!
Håll i grejorna alt. skit i Afterski.
Gammal och kanske klokare nu?