Liten, gammal, utvecklingsbar och rådvill

gLasspinneL

Aktiv medlem
Köp ett par Blizzard Bonafide
Då får du ett par stabila rackare som fixar det mesta du kommer ställas in för i form av pist i förfall. Stabila och styva så det räcker till och jag har inte hittat någon övre fartgräns på mina.

Skriver under på det, uppåkt pist äter dom till frukost!
Underbar känsla när man kommer på skär fram mot eftermiddagen i en uppkörd backe..
Dom kräver lite pulver vilket du nog har sen är det bara bestämma vart du vill så tar dom dig dit, sikta, skjut! Feur Frei! 🔥 🤟
Lite så det känns att köra dom i min mening, dom behöver en hyfsad chaufför för att uppskattas men fasen vilken skida!

GoranC

Aktiv medlem
Skriver under på det, uppåkt pist äter dom till frukost!
Underbar känsla när man kommer på skär fram mot eftermiddagen i en uppkörd backe..
Dom kräver lite pulver vilket du nog har sen är det bara bestämma vart du vill så tar dom dig dit, sikta, skjut! Feur Frei! 🔥 🤟
Lite så det känns att köra dom i min mening, dom behöver en hyfsad chaufför för att uppskattas men fasen vilken skida!
Är väl mest den 58-årige gubben som kan bli lite försiktig när det är för mycket folk som åker som yra höns hel utan någon tanke på att det kan komma någon i fyra gånger så hög fart. Sen skall man inte förringa det riktigt bra bettet dom har i en riktigt isig backe. Så klart inte som dom smala DobermannGSR som trivs på is, men inte långt undan så långe man håller dom vassa.
Men är det fritt på folk så trivs dom och som du säger kan man carva på helt obehindrat. Men även ”leka runt” bland snöhögar då tailen släpper bra.
Men som offpist skida blir dom för styva för min smak.

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp