Litet projekt

mathiasek

Ny medlem
Litet projekt
Håller på att fixa upp brädan och tänkte göra det lite som ett projekt. Dock vet jag inte hur många utav er som gillar/kollar sånt här men det märks! :)
Blir inte ett stort projekt som troligen förstås.

Mina kanter har varit grymt slitna som vissa kanske har sett i tidigare inlägg.
Som ni ser på bilden så har jag använt mig utav ett slags lim som jag hört att det var bra.. smetade på lite men litade inte riktigt på det..

hittade mig till slut ett spackel här hemma som åkte på, har pillat lite på det till nu (04:24)

Nose slipad, ska snart bli slipad med finare papper

Tale

Imorgon ska brädan slipas med finare papper som sagt..
Har ett problem, färgval. Svart eller Vit? Väldigt orginellt men något utav det blir det ! :)

T

The_Snarf

Guest
Litet projekt
Helt klart: Vit! Så mycket snyggare än svart och du kan klistra klistermärken på den (om den skulle vara svart skulle det inte vara svårare att klistra märken...) Men Vitt är snyggast!
Vill du ha ett Nitro Snowboards klistermärke?

Hoppas "Projektet" går bra!

Senast ändrad:

mathiasek

Ny medlem
Litet projekt
har fått massa gratis stickers utav mängder av företag men alla är så små och inte speciellt snygga dock.. men har ett par nitro märken som ska på, och ett burton :) burton sätter jag på enbart för att det är snyggt, har ingenting som är burton ^^

mathiasek

Ny medlem
Litet projekt
vet inte om det syns någon skillnad men.. nu har jag lackat färdigt allting och även klarlack kom på :) imorgon kommer troligen bilder upp när stickers är på!

mathiasek

Ny medlem
Litet projekt
tar gärna emot tips gällande stickersen eftersom jag inte blev så nöjd.. vet inte riktigt om jag ska ha det så eller om jag ska ändra något :)

Kaskar

Aktiv medlem
Litet projekt
Ska man ha färg som håller så måste man åka någon annanstans än Biltema.

Men åker man till Biltema och köper en burk mattvit på sprayburk har man det fixat för 95 spänn. Och sen när fägen spruckit och ser för jävlig ut drar man på ett nytt lager.

Topp