Make It Happen - Östersund 20 September

jeppenator

Aktiv medlem
MAKE IT HAPPEN RAILJAM TOUR 2008
ÖSTERSUND 20 September

Nu är de dax för MAKE IT HAPPEN's Tredje stopp på touren
Vi kommer denna gång inta Östersund och det blir i österängsparken som Jamet kommer vara!
Mera info om hela touren finns här: https://www.freeride.se/content/2302/

I östersund är det Steepstore och Megnér + några flera lokala åkare som fixar jamet, dom vet hur skid/brädåkning är som bäst och jag tror de kommer bli fett!

Damma av skidorna och dra dig upp mot Östersund, jamet kommer bli galet!
lite åksugen blir man ju!

Setuppen är en startramp och en flatbox + flatrail så de kommer bli riktigt nice
Snö hämtas från ishallen!

Platsen för jamet är alltså "österängsprken"
För att underlätta för alla så har jag fixat en liten "vägvisare", check it out!

1. Busstation
2. Tågstation
FYRKANTEN = Where it happens!

Promenadavstånd från båda platserna
Jamet körs alltså på österängsprken precis nedanför kyrkan.

Steepstore kommer än en gång finnas på plats och leverera dunka dunka! men dom har även med sig sjukt sjyssta priser!
Orage kommer också finnas på plats och grilla korv och liknande, helt gratis såklart så att alla åkare ska orka med att åka hela dagen
men vad vore dagen utan Redbull?! Dom kommer också finnas på plats och leverera kalla drycker för den som vill svalka halsen.

Vi har riktigt många sponsorer som går in med priser också, så kom och shredda, finns så de räcker till alla!

Evenemanget börjar klockan 12:00 men kom gärna lite tidagare och hjälp till att fixa allt, vi behöver all hjälp vi kan få!
det är den 20 september vi kör, alltså nu på lördag!

vi håller på fram till klockan 18:00
anmälan sker på plats och kan göras från då vi kommer tills det att vi drar där ifrån
men man måste vara anmäld för att få åka!

ALLT ÄR GRATIS! inget som kostar alls. Gratis är gott.. eller i detta fallet ROLIGT!
så BE THERE!

Vi kommer även ha groteska mängder med Giveaways så som t-shirts, stickers, nyckelband å massa annat smått och gott!

Är de några frågor eller funderingar angående jamet eller resten av touren så hör av dig till mig här på freeride, eller skicka ett mail till Jason_qreen@hotmail.com

see u there
/jeppenator, Ollesson och Steepstore Crew

Senast ändrad:

OWester

Aktiv medlem
Av: Setermaan Online | Idag 18:42 Citera
Vilken dag är den 20:e nu då?

det är en lördag Seterman ;) tyvärr jeppe. önskar att jag orkade ock att jag hade en mamma som orkade skjutsa men det funkar inte. hoppas det blir gött.

P

Pizzaaugust

Guest
härligt med info:D Österäng är perfect spot egentligen. lite långt med snö? är ni säker på att de funkar? jag menar andra sidan av stan med fett mångra trafik ljus? de kan ta ett tag?

jeppenator

Aktiv medlem
Pizzaaugust sa:
härligt med info:D Österäng är perfect spot egentligen. lite långt med snö? är ni säker på att de funkar? jag menar andra sidan av stan med fett mångra trafik ljus? de kan ta ett tag?
it will work my friend ;)
dont worry!

kom dit och shredda istället! alla borde komma, blir tokfett!

P

Pizzaaugust

Guest
jeppenator sa:
Pizzaaugust sa:
it will work my friend ;)
dont worry!

kom dit och shredda istället! alla borde komma, blir tokfett!
vadå istället:p ingen tvekan trodde inte du behövde undra

Setermaan

Ny medlem
Fan jag vill köra, men får inte in skidorna till stan.... Blir kanske att dra förbi och kolla i alla fall.

jeppenator

Aktiv medlem
flusy_91 sa:
jeppenator sa:
lite mer info finns på www.steepstore.com!
du jeppe ingen cred till franker-hauser? det är ju ändå deras rail och box + startramp??
frankerhasuer ska ha ett stort jävla megatack för utlånadet av grejjerna :)
men dom har inte gått in som "sponsorer" utan de va mera att vi bara lånade grejjerna..

till nästa år kommer vi dock förmodligen ha en egen rullande setup ;) de kommer bli KILLAAH!! så akta er för den ;)

flusy91

Ny medlem
jeppenator sa:
men dom har inte gått in som "sponsorer" utan de va mera att vi bara lånade grejjerna..
dom stavar "Franker Hauser" inte "frankerhauser" ( förlåt men är jävligt petig eftersom jag känner alla i F-H)

haha ja den kanske vi ska se upp för :p

Senast ändrad:

hyllengren

Ny medlem

Setermaan

Ny medlem
flusy_91 sa:
jeppenator sa:
dom stavar "Franker Hauser" inte "frankerhauser" ( förlåt men är jävligt petig eftersom jag känner alla i F-H)

haha ja den kanske vi ska se upp för :p
Sjukt tufft, faktiskt.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp