Mammoth 12/13

MedlemJapaner

Aktiv medlem
Mammoth 12/13
Tjo!

Vi är ett gäng på än så länge 2 killar och 2 tjejer som tänkte dra till Mammoth i vinter. Vi söker väl egentligen kumpaner att husera och åka med från mitten av januari till mitten av april ungefär. Vi har hittat många olika boenden, men känner att vi gärna vill vara några fler för att det blir sjukt mycket billigare om man bara är några fler.

Det fanns ju ingen Mammoth 12/13 tråd så jag tänkte styra den här om nån är intresserad.

Hör av er om det verkar intressant.

Superbadass

Ny medlem
Mammoth 12/13
Jag tänkte dra ihop en stuga ja me på 6-8 pers, ni kan skriva till mig som är intresserade. ska försöka hitta boende samma dagar som medlemjapaner (Jag känner honom)

svj

Ny medlem
Mammoth 12/13
Jag är väldigt sugen på att haka på, men tänkte typ 2 mån och sen Åre i april, men det funkar vell ändå?

MedlemJapaner

Aktiv medlem
Mammoth 12/13
Tjoho!

Kanske ska informera lite här i tråden. Vi har hittat ett boende nu och det är tyvärr fullt. Men det vore ju nice om vi kunde fortsätta hålla diskussioner i denna tråden typ?

jordi

Ny medlem
Mammoth 12/13
Tjenare!

Medlemjapaner, när drar ni över och hur länge stannar ni?

Vi är några boys som kommer dra över, mest troligt 1st feb - 30 april. håller på att leta boende nu, hittade ni ert på mammothtimes.com, eller var letade ni?

ses i vinter!

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp