Mår dåligt

marer

Ny medlem
Mår dåligt
Hej,

Jag mår allmänt dåligt och känner mig obekväm med mig själv.
Kan inte längre förneka att jag funderat på om jordelivet verkligen är något att leva. Kan man inte bara gå vidare?

Ett par vägledande ord som kan få mig att må bättre?

jonathan_chips

Ny medlem
Mår dåligt
finns bara en sak att göra i en situation som denna.. det jag talar om involverar självklart datorn och högerhanden, eller är du lefty?

Perrrra

Aktiv medlem
Mår dåligt
tycker att man borde kunna "gilla" kommentarer och trådar på freeride, det hade vart nått.

Eric_W

Aktiv medlem
Mår dåligt
Skit i allt ett år och dra ner till alperna för en vinter så ska du se att allt blir bättre! :)

marer

Ny medlem
Mår dåligt
Vem bryr sig om vintern... den känns bara ännu tråkigare och kallare.

Önskar jag hade en villa utomlands, kanske i något asiatiskt land... en fru, gärna från orten... två ungar och en sandstrand strax nedanför. Om än den tiden kunde komma.

E

eff

Guest
Mår dåligt
Ett par vägledande ord:
Håll ut

Senast ändrad:
E

eff

Guest
Mår dåligt
Tråkigt att höra men jag tror tiderna kommer ändras.

Senast ändrad:

jeppenator

Aktiv medlem
Mår dåligt
marer sa:

Min dröm.

En dröm jag aldrig kommer uppnå.
OT så måste jag bara slänga ut en frågan på om någon vet om den lille glada asiaten längst ned till vänster på den bilden möjligtvis är denna kille:

hur som helst otroligt likt

marer

Ny medlem
Mår dåligt
Nej, vänta... vid närmare eftertanke mår jag bara ännu sämre. En sån son har ju inte jag.

LinusOnTheLine

Ny medlem
Mår dåligt

magnusericsson

Ny medlem
Mår dåligt
Denna känns ju seriös..
Om inget av detta ska få dig att må bättre så antingen adoptera några kineser eller så kanske du borde ta livet av dig..

E

eff

Guest
Mår dåligt
magnusericsson sa:
Denna känns ju seriös..
Om inget av detta ska få dig att må bättre så antingen adoptera några kineser eller så kanske du borde ta livet av dig..
Och tänk om han är seriös och tar livet av sig, hur känns det för dig då? Din dumma jävla idiot.

magnusericsson

Ny medlem
Mår dåligt
eff sa:
magnusericsson sa:
Denna känns ju seriös..
Och tänk om han är seriös och tar livet av sig, hur känns det för dig då? Din dumma jävla idiot.
Lägg in han på någon psykiatri då om du mår bättre av det din dumma jävla idiot.

Läs inläggen, hur jävla seriöst låter det?

Jibberisch

Aktiv medlem
Mår dåligt
Har alltid sagt att man inte ska slösa tid på saker som inte är värda att slösa tid på.

D

Deleted member 50799

Guest
Mår dåligt
haahahaha jag älskar freeride ibland

marer

Ny medlem
Mår dåligt
Haha! Även att jag blivit freeride-rapead. Kan ju inte sluta på något annat sätt när man har BigAir som inneboende.

Ska byta ut han mot en pålitlig kines innan månadsslutet.

jeppenator

Aktiv medlem
Mår dåligt
HAHAHA freeride rape har jag aldrig ens tänkt på... från och med nu måste jag logga ut min freeride varje gång jag lämnar datorn ur sikte!

P

pnntus

Guest
Mår dåligt
hhaha FRrape..... är de "DEN DÄR BigAir" så ska man väll alltid passa sig har jag hört!
annars borde du ta livet av dig! du borde prova det, jag gjorde de nyss... ganska skönt efteråt! hoppas bara FR finns i himlen
.. eller

OldGen

Ny medlem
Mår dåligt
Ett par whiskey får mig inte frisk. Men det blir fan så mycke roligare att må dåligt.
Eder
OldGen

Danniel

Ny medlem
Mår dåligt
LinusOnTheLine sa:
jeppenator sa:
marer sa:
OT så måste jag bara slänga ut en frågan på om någon vet om den lille glada asiaten längst ned till vänster på den bilden möjligtvis är denna kille:

hur som helst otroligt likt
dom flesta asiater är ju lite lik varandra...
Sopan kan ju inte ens texten!

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp