Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Marker griffor eller marker jester
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fiddeponken" data-source="post: 599777" data-attributes="member: 69530"><p>Griffon duger aldeles utmärkt. Jag väger 92 kg och kör på griffon. Har mina inställda på runt 10.. Ska säga att ja inte laddar 1080 i de svarta hoppen men att pumpa stora hopp går alldeles utmärkt för mig. Dock är ju jester en tyngre fast bättre bindning. Men ett par griffon duger alldeles utmärkt som ja sagt. Jag åker 60%park och 40% pist och jag åker väldigt hårt och aggressivt med hög fart. </p><p></p><p>Ber om ursäkt för eventuella stavningsfel !</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fiddeponken, post: 599777, member: 69530"] Griffon duger aldeles utmärkt. Jag väger 92 kg och kör på griffon. Har mina inställda på runt 10.. Ska säga att ja inte laddar 1080 i de svarta hoppen men att pumpa stora hopp går alldeles utmärkt för mig. Dock är ju jester en tyngre fast bättre bindning. Men ett par griffon duger alldeles utmärkt som ja sagt. Jag åker 60%park och 40% pist och jag åker väldigt hårt och aggressivt med hög fart. Ber om ursäkt för eventuella stavningsfel ! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Marker griffor eller marker jester
Tillbaka
Topp