Men spammarjävlar som förpestar forat nu får ni fan ta och ge er!

waxoff

Aktiv medlem
Finns det ingen som kan skicka elchocker via nätet åt dom?

Edit. Ping
@johan

Senast ändrad:

Neoh

Medlem
Det har ju pågått hela dan...

Mickey

Medlem
Vad fan har hänt med spam filtret? Tycker det har fungerat väldigt bra tills nu.

Det är alltså drygt 18 sidor, med 40 olika trådar per sida som de har gjort. Totalt blir det ca 720 olika trådar på mindre än en dag!

johan

Administrator
Någon har lyckats ta sig förbi vårt spamfiltret. Jag håller just på att rensa och sen får jag fundera på någon lösning på det. Anmäl gärna inlägg som är spam så jag inte missar något.

Ursäkta strulet.

waxoff

Aktiv medlem
johan sa:
Någon har lyckats ta sig förbi vårt spamfiltret. Jag håller just på att rensa och sen får jag fundera på någon lösning på det. Anmäl gärna inlägg som är spam så jag inte missar något.

Ursäkta strulet.
Tack! :D

Vattendroppe

Turtok
Forumvärd
Dags att ta in några fler moderatorer som kan underlätta upprensandet?

johan

Administrator
Typiskt att spammare tar sig igenom när man är ute och åker pulka med kidsen =) Vattendroppe bra idé! Är det någon som vill ställa upp som moderator för ni hemskt gärna skicka ett PM till mig.

SimonLundh

Medlem
Hemsk spam som förpestar forumet! Få bort avskummet...

johan

Administrator
Nu är det upprensat igen och registreringen av nya medlemmar är tillfälligt avstängd.

RWD

Aktiv medlem
Lite roligare spam ; )
den enda som borde vara tillåten

Senast ändrad:

waalis

Ny medlem
Såg att det var mer spam tidigare idag. Kanske vore en idé att införa nån gräns på hur många trådar en användare får skapa på kort tid. En per timme eller liknande. Så blir det lite jobbigare för dem och borde inte påverka vanliga användare.

johan

Administrator
waalis sa:
Såg att det var mer spam tidigare idag. Kanske vore en idé att införa nån gräns på hur många trådar en användare får skapa på kort tid. En per timme eller liknande. Så blir det lite jobbigare för dem och borde inte påverka vanliga användare.
Idag har jag utökat spärrarna för nyregistreringar så förhoppningsvis minskar mängden. Men ser ni något, så använd gärna rapportera-länken som finns under varje inlägg.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp