Min polare satte BARREL ROLL idag i Funäsdalen.

hyllengren

Ny medlem
Exero sa:
Kanske tiden är mogen för att lösa upp den här tråden en gång för alla <:
1.Inte jag på bilden WTF!? kör sj K2 Public Enemy för den jäveln som tyckte de va kul att skojja om på sida 1 eller va de nu var<:
2.Bilden är SÅKLART PS:ad och gjordes som ett skämt!?
3.Skidan är en Head mojo(stavning?) som blev fuckad i redigeringen <:!
4.För alla er som gick på de, va fan tänkte ni på?
5.Kul att så många var intresserade ni har skänkt oss (Jokke pef alltså killen på bilden, David åström killen som svarat på era inlägg, Abbe pojken som asgarvat och slutligen mig själv då) en riktig skratt fest!

tack alla ni 3800 pers som kollat:D!!

SverigeTomten

Ny medlem
Omg Hyllengren. Ingen nåd alls mot pojken, spiken satt tvärt genom kistan, the final blow.

Exero, det är bara att svälja det. Många människor gör missar, men denna... du får skylla dig själv. Sedan att komma med lama bortförklaringar förvärrar ju saken.

Skapa nytt konto och börja om från början för den här tråden är utan tvekan den mest episka OMGrolfmaoWTFBBQfail ever.

Spangel

Ny medlem
haha BBQ fail? xP
jo precis att säga att det är skämt...? Du verkade väldigt seriös haha...
Hyllengren är min nya religion på facebook :)

ThomasE

Medlem
snälla låt tråden dö och sjunka in i "de fördömda trådarnas grav från 2003" här på freeride... :)

Spangel

Ny medlem
fast den är ju från 010... (vafan de gick me noll nie, men noll tie blir inte samma sak...) anser att den borde vara klistrad omgomg! ^^,

emildysholm

Ny medlem
pefmo sa:
HAhAhAhAHAHA de finns folk som gått på de me xD
pefmo
[Bli kompis] Bli kompis | Blockera

FR-mail: Skriv FR-mail
Antal besök på denna sida: 18
Senast inloggad: Idag 15:38
Intressen: skidåkning, snowboard, wakeboard, skateboard, surfing, inline, bmx, longboard

Spangel

Ny medlem
antingen är det pefmo som är pefmo... eller så är det exero som har gjort pefmo för att på en användare till kunna säga att han har rätt -.^

ekebom

Ny medlem
Exero sa:
1.Inte jag på bilden WTF!? kör sj K2 Public Enemy för den jäveln som tyckte de va kul att skojja om på sida 1 eller va de nu var<:
5.Kul att så många var intresserade ni har skänkt oss (Jokke pef alltså killen på bilden, David åström killen som svarat på era inlägg, Abbe pojken som asgarvat och slutligen mig själv då) en riktig skratt fest!

dö! är din profilbild också ett "skämt"?

Senast ändrad:

Spangel

Ny medlem
ekebom sa:
Exero sa:

dö! är din profilbild också ett "skämt"?
+1

lp91

Ny medlem
Ser ut som tänndalen, stick till funäsberget istället. Mycket fetare hopp där nu! ;)

lp91

Ny medlem
Foxxi sa:
lp91 sa:
Ser ut som tänndalen, stick till funäsberget istället. Mycket fetare hopp där nu! ;)
ser väl iofs visst ut som funäsdalen? :p men det är offtopic. här mobbas vi och inget annat!
Men va fan, tänndalen ligger i funäsdalen!? xD

Helt sjuuuuuuuuuukt med barrel roll btw, speciellt i tänndalen. Det vill jag lära mig, i tänndalen! :O .. lol

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp