MaryPary
Medlem
Mitt-i-livet skidkompisar som kan sin åkning och säkerhet för puderhetsresor, helst flera veckor långa. Eller någon att åka till Georgien med :)
Skidkompis sökes för episka äventyr!
Jag är en 40-åring som gjort några säsonger förr och börjar sakna det enormt! Alla säsongarvännerna har hamnat i villa-volvo-vovve så jag vill hitta nya skidkompisar för att kunna sticka iväg med
. Topptura, klättra till gömda puderhål, åka så mycket som benen bär och sen gå och lägga sig tidigt för att göra om det hela nästa dag. Förutom skidor så vill jag äta gott och prata om livet. Jag kan tänka mig att resa enkelt och billigt och har även bott i tält under topptursresor i Norge så jag är inte klen jag. Lägger hellre pengarna på tre veckors toppurande än tre dagar heliski.
Är så sugen på att göra en skidresa i år med någon som kan åka, och självklart kan sin riskbedömning. Funderar på Georgien i två veckor i februari-mars för att få så mycket orört puder som möjligt för den tiden och pengarna men om någon sitter med en extra säng i Alperna och vill ha en ny kompis... Jag är flexibel.
Senare i vår blir det gärna en vända till Norge också
Hör gärna av dig om du är lika sugen på att åka i trevligt sällskap som jag
I övrigt om mig: Ingenjör, teknisk projektledare, bor i Stockholm, har vegetarisk mat och inredning som hobby och klättrar, paddlar och cyklar också.
Jag är en 40-åring som gjort några säsonger förr och börjar sakna det enormt! Alla säsongarvännerna har hamnat i villa-volvo-vovve så jag vill hitta nya skidkompisar för att kunna sticka iväg med

Är så sugen på att göra en skidresa i år med någon som kan åka, och självklart kan sin riskbedömning. Funderar på Georgien i två veckor i februari-mars för att få så mycket orört puder som möjligt för den tiden och pengarna men om någon sitter med en extra säng i Alperna och vill ha en ny kompis... Jag är flexibel.
Senare i vår blir det gärna en vända till Norge också

Hör gärna av dig om du är lika sugen på att åka i trevligt sällskap som jag

I övrigt om mig: Ingenjör, teknisk projektledare, bor i Stockholm, har vegetarisk mat och inredning som hobby och klättrar, paddlar och cyklar också.