Monteringspunkt Völkl Confession jr

RWD

Aktiv medlem
Är inte säker på att jag hittat markeringen för rekommenderad monteringspunkt på ett par Confession JR.
Kan ana ett streck på sidewallen, ser ut som ett T tror jag, svårt att se och verkar konstigt att det skulle vara ett T som markering Hittar inget annat. Någon som har nån aning var man ska montera bindningen (153cm är de)
4FAA2A4C-6B4C-4171-905F-703B77A47A83.jpeg

PK102

Medlem
Är inte säker på att jag hittat markeringen för rekommenderad monteringspunkt på ett par Confession JR.
Kan ana ett streck på sidewallen, ser ut som ett T tror jag, svårt att se och verkar konstigt att det skulle vara ett T som markering Hittar inget annat. Någon som har nån aning var man ska montera bindningen (153cm är de)
Visa bilaga 966
Är i samma sits, fast med ett par 163. Vad kom du fram till?

PK102

Medlem
Tack. Då kör vi på ”T”. Var tycker du ”T” hamnar utifrån ”true center”?

PK102

Medlem
Det är ett par 163 med F10 tour på. Åkaren är väl ca 155-160 och vad kan han väga? Typ 45-50 kanske

PK102

Medlem
I
Låter som jag ska testa 163cm till min son, något lättare dock. Följde korta skruvar med till F10 tour eller fick du köpa separat?
ingen aning, har inte monterat än. Tänkte göra det till helgen. Kan kolla då, åker skidor på annan ort just nu

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp