MSP - push

phillyjoseph

Ny medlem
Håller med ovanstående iaf ..

Men av det man ser i början så verkar den lovande ! :)

Senast ändrad:

jSegerstrom

Ny medlem
Den va fan bra, grymmt bra gjord! Swich dubbel backflippen va ju inte direkt och leka med, den va ju fan lätt de bästa i filmen! Nästan att man måste köpa den när den kommer.

Senast ändrad:

jeppenator

Aktiv medlem
aaaaaaaah!!! va de bara jag som märkte den uuuber snygga swich dubbel backflippen i mitten av filmen typ??? har alldrig sett nått sjukare!

MBurestam

Ny medlem
det där är en riktigt bra teaser de!!
as bra, både åkningen och hela stilen på filmen.
skit bra :D

D75

Ny medlem
När vi ändå snackar teaser för kommande skidfilmer så har jag en till... Det är TGR som har släppt en teaser för teasern för kommande film "Anomaly".

Säga vad man vill om TGR men detta är humor…

Kolla in:

jeppenator

Aktiv medlem
D75 sa:
När vi ändå snackar teaser för kommande skidfilmer så har jag en till... Det är TGR som har släppt en teaser för teasern för kommande film "Anomaly".

Säga vad man vill om TGR men detta är humor…

Kolla in:
aaaaaaaaaaah!! såg ni han som försökte en trippen backlipp??? kan de bli galnare än såå?

DavidHusberg

Ny medlem
tycker inte att teasern va så bra som alla här säger, visst var den grym men inte så jävla bra, däremot så va sw doubble backflip rätt värd... out

ALXX

Ny medlem
teasern är bra men jag tror att filmen suger som alla andra msp filmer jag sett

Joye

Medlem
Buhuuuuu...... jag vill åka skidor. Ska inte en film/teaser inspirera och motivera inför skidåkning. Det här bryter ju bara ner och förstör. Kommer ju inte stå på ett par skidor inom 6 månader!

För övrigt sjukt grym trailer, till och med jibbdelen har ju flyttat ut i bcn, fint.

OT: Som jag har förstått det, enligt den förklaringen som JWester tidigraregivit i detta forum, så är tricket som utförs i filmen inte en sw dubble backflip utan en switch front flip iochmed att rotationen utförs framåt sett från hoppet?.... snälla bekräfta så jag slipper dra upp alla gamla trådar och forska i ämnet.

Oskar_Nft

Ny medlem
Joye sa:
OT: Som jag har förstått det, enligt den förklaringen som JWester tidigraregivit i detta forum, så är tricket som utförs i filmen inte en sw dubble backflip utan en switch front flip iochmed att rotationen utförs framåt sett från hoppet?.... snälla bekräfta så jag slipper dra upp alla gamla trådar och forska i ämnet.
https://www.freeride.se/content/219/ här visas en sw backflip, enligt jw själv. Altså blir tricket i filmen helt enkelt sw dubble backflip inte front...

För övrigt gillade jag teasern till teasern från Anomalyfilmen mer...

Joye

Medlem
Oskar_Nt sa:
Joye sa:
https://www.freeride.se/content/219/ här visas en sw backflip, enligt jw själv. Altså blir tricket i filmen helt enkelt sw dubble backflip inte front...
JWester sa:
nej men vafan Olof_molin, om du läste vad jag sa, att man ser pa trickets ur hoppets synvinkel och inte ur kroppens, sa blir en switch misty en backflip 180 med switch utgang. du flyger ju framat i hoppet, egentligen ska en switch backflip heta switch frontflip och tvärtom men da skulle alla bli sa förvirrade.

underflip spelar en massa roll om du snurrar först och voltar sen, för en underflip är en övercorkad 540 och ska inte förväxlas med backflip 180.
-peace
från tråden https://www.freeride.se/forum/thread.php?t=14789

Så rent tekniskt hade jag förstått det rätt.... Det ska kallas switch dubble fron flip men det kallas allmänt av alla för switch dublle back flip, eftersom det är det allmänt vedertagna begreppet.

Så, nu glömmer vi det och skaffar oss ett liv istället.... ;)

Åter igen: Bra trailer!

A

ASberg

Guest
såg den för någon dag sen...kan bli riktigt bra då dom börjat taänka i linjer och komposition men jag säger det igen, MSPs trailers är jämnt bättre än filmerna...punkt.

true

Ny medlem
riktigt bra tariler, sw doubel backflip är inte fy skam :p men tripple backflipen på den andra vär värst !!!

D

dann-e

Guest
Är det bara jag som tycker det ser ut som killen som tar droppet efter 2.30 kommer ut switch ur snömolnet och sen vänder runt vid nästa lilla sten?

coolt i sånna fall!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp