Music Video Rating - The Game

skidor2

Ny medlem
Så här går det till:
Jag börjar posta en video, näste man postar en bedömning av 1-10 men även en ny video till näste man/kvinna att bedöma.

Har sett detta med framgång på andra forum... kan vara lite roligt för att man kan få höra sådant man inte kommer i kontant med i vanliga fall. Sedan vet vi ju att alla har olika musiksmak så det behöver ju inte bli personliga påhopp som jag också sett ett större antal av på andra forum :rolleyes:
Får ju gärna vara live framträdande o.s.v, musik i videon är ju dock krav
Försök att inte ta qoute på youtube videos så blir det så mycket roligare att läsa !

Senast ändrad:

skidor2

Ny medlem
Får nog med ge en 3a inte riktigt min musiksmak men lite gung hade den :)

Senast ändrad:
R

R-R

Guest
skidor2 sa:
Får nog med ge en 3a inte riktigt min musiksmak men lite gung hade den :)

helt åt helvete, inget bra alls. Inte alls min grej med att lyssna vrålande medelålders män. Det var ju ingen video heller. 0

Senast ändrad:
J

Jane6

Guest
red jumpsuit apparatus påminner mig om när jag gick i högstadiet, loved it! den får en..... 7a!

J

Jane6

Guest
hahahaha seriöst, årets bästa video, får typ 14 av 10!

D-Nord

Ny medlem
bra att någon äntligen la upp den här tråden här på freeride, kan vara en kul grej för communityn

6/10

M

Misterister

Guest
Daniiiel8 sa:
GOS sa:
Misterister sa:
2
Wtf? Lyssnade du ens? Hur kan du sätta en tvåa på en av världens någonsin bästa låtar och sen dra en såndär halvmainstream gangsta-bajs?
Japp låter som det skulle kunna vara aiks hejjarrammsa!, :eek:
Ideen med tråden var inte att kommentera andras betyg osv. Utan att poängsätta den videon som tidigare postats. Så ja den får en 2a. Vad som är världens bästa låt för dig kan vara det sämsta jag hört. Sen spelar det ingen roll vad jag postar? Det är inte ens säkert att jag tycker den är en tia. Har du ens läst första inlägget ditt jävla retard.

Corin

Aktiv medlem
Misterister sa:
Daniiiel8 sa:
GOS sa:
Wtf? Lyssnade du ens? Hur kan du sätta en tvåa på en av världens någonsin bästa låtar och sen dra en såndär halvmainstream gangsta-bajs?
Japp låter som det skulle kunna vara aiks hejjarrammsa!, :eek:
Ideen med tråden var inte att kommentera andras betyg osv. Utan att poängsätta den videon som tidigare postats. Så ja den får en 2a. Vad som är världens bästa låt för dig kan vara det sämsta jag hört. Sen spelar det ingen roll vad jag postar? Det är inte ens säkert att jag tycker den är en tia. Har du ens läst första inlägget ditt jävla retard.
Klart jag läst första inlägget, och ja, att posta en kommentar på ditt betyg var på gränsen, men jag blev ju typ chockad.

T

Thomsson

Guest
Ska man ratea videon eller musiken eller båda delarna?

AndreasB: 6a.

Classic.

T

Thomsson

Guest
För lite dubstep i den så en 1a (dubliners).

Här kommer en till värsting!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp