musik till skidfilm?

maTTeD

Ny medlem
musik till skidfilm?
nån som har nåt bra band att rekommendera som passar när man swishar ner för ett berg?

Carled

Aktiv medlem
musik till skidfilm?
Jag funtade på det idag faktiskt när jag lyssnade på denna låten: Lou Reed - Walk on the Wild Side... En grymt soft låt, ingen aning dock hur den fungerar, men funkar det så blir det upp åt väggarna bra, det e en sak som är säker... Ska jag göra film nån gång då blir det den låten!

hoank

Ny medlem
musik till skidfilm?
maTTeD är inte ute efter låtar som är med i kända skidfilmer utan en låt som passar om man själv ska göra en rulle. Lite tråkigt om man ska använda samma låtar som i tex Yearbook..
Alice in videoland har lite sköna låtar.

E

emmalangstrom

Guest
musik till skidfilm?
Mando Diao - Sweet Ride

A

ASberg

Guest
musik till skidfilm?
AC/DC,mando diao,The Hives,Caesars Palace,Diamond Head,Blue Oyster Club,Lynard Skynard,Led Zeppelin,Interpol,Ramones,Sex Pistols,The Clash,Mötley Crüe,Motörhead,The Offspring,Rolling Stones,The Strokes,Turbonegro...kanske lite beach boys å softa me :D...inget trams bara rock

Sandgren2

Ny medlem
musik till skidfilm?
njaa.. när man åker kan man ju iaf lyssna på bra mkt hårdare musik än man tål i vanliga fall :P
Själv lyssnar jag iofs mest på swe-hiphop :D

jahren

Medlem
musik till skidfilm?
In flames - metphor, in flames - evil in a closet, In flames - pallar anders visa
Gang star - full clip

P

pnntus

Guest
musik till skidfilm?
MILLENCOLIN`S inget snack om saken!

bailers

Ny medlem
musik till skidfilm?
Lätt send me an Angel från sexti talet, så jävla fett skön låt =)

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp