När öppna backarna förra året?

Mountain_Man

Aktiv medlem
Varför vill du veta när "backarna" öppnade förra året? Hursomhelst är svaret: Före!

/MM

PS! Om du kanske även är intresserad av när Åres liftar kör igång i vinter kan du ta en titt HÄR! DS.

Senast ändrad:
D

Deleted member 85865

Guest
Hamreliften öppnade 20 november förra säsongen.

jennieolofsson

Ny medlem
Vet inte varför andra skidorter än Åre skulle vara intressanta i just den här tråden, det handlar ju trots allt om Åre. Min chef sa att allt planeras att dra igång 10/12, beroende på snötillgång.

Lee-nus

Aktiv medlem
jennieolofsson sa:
Vet inte varför andra skidorter än Åre skulle vara intressanta i just den här tråden, det handlar ju trots allt om Åre. Min chef sa att allt planeras att dra igång 10/12, beroende på snötillgång.
det verkar som att ensam om att uppmärksamma att det låg i åre-forumet. du är lite för besatt av hemmaberget, kan man tänka sig! :D

Lee-nus

Aktiv medlem
Mountain_Man sa:
Som du fatta va ja mena va det väl ok ...
Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn rlol i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikgit är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm.
Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet. ;)

jennieolofsson sa:
Freeridepolisen har talat ;D
jag hugger på allt! ;)

jennieolofsson

Ny medlem
Lee-nus sa:
Mountain_Man sa:
Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn rlol i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikgit är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm.
Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet. ;)

jennieolofsson sa:
jag hugger på allt! ;)
Har du för mycket fritid där borta i Japan? ;D Fast det är ju rätt. Läste det där utan problem, tragiskt nog. ;)

Lee-nus

Aktiv medlem
jennieolofsson sa:
Lee-nus sa:
Mountain_Man sa:

jennieolofsson sa:
jag hugger på allt! ;)
Har du för mycket fritid där borta i Japan? ;D Fast det är ju rätt. Läste det där utan problem, tragiskt nog. ;)
nu är jag hemma i sverige, kom igår! ligger hemma i feber, så det förklarar fritidsproblemet... ;)

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp