J-Litfeldt
Ny medlem
När öppna backarna förra året?
nån som minns? Vare före julafton eller efter? :p
det verkar som att ensam om att uppmärksamma att det låg i åre-forumet. du är lite för besatt av hemmaberget, kan man tänka sig! :Djennieolofsson sa:Vet inte varför andra skidorter än Åre skulle vara intressanta i just den här tråden, det handlar ju trots allt om Åre. Min chef sa att allt planeras att dra igång 10/12, beroende på snötillgång.
nu ska vi inte ta allt så personligt!Mountain_Man sa:
förresten, när blev det okej att skriva "jadå" istället för "jag då"? nästan värre talspråksstavning än trådrubriken ("öppna" istället för "öppnade")! :DMountain_Man sa:Ok! ;-)
Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn rlol i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikgit är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm.Mountain_Man sa:Som du fatta va ja mena va det väl ok ...
jag hugger på allt!jennieolofsson sa:Freeridepolisen har talat ;D
Har du för mycket fritid där borta i Japan? ;D Fast det är ju rätt. Läste det där utan problem, tragiskt nog.Lee-nus sa:Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn rlol i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikgit är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm.Mountain_Man sa:Som du fatta va ja mena va det väl ok ...
Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet.
jag hugger på allt!jennieolofsson sa:Freeridepolisen har talat ;D![]()
nu är jag hemma i sverige, kom igår! ligger hemma i feber, så det förklarar fritidsproblemet...jennieolofsson sa:Har du för mycket fritid där borta i Japan? ;D Fast det är ju rätt. Läste det där utan problem, tragiskt nog.Lee-nus sa:Eilngt en uneörnskding på ett egnskelt uivtnierset så seplar det inegn rlol i viekln odrnnig bksotrnävea i ett ord såtr i, det edna som är vtikgit är att fsötra och ssita bavstoken såtr på rtät patls. Rseetn kan stå hlelur om blluer och man kan ädnå lsäa tetxen uatn porbelm.Mountain_Man sa:Som du fatta va ja mena va det väl ok ...
Dttea broer på att vi itne leäsr vjrae bkosatv för sig, uatn odern som hlehet.
jag hugger på allt!jennieolofsson sa:Freeridepolisen har talat ;D![]()
![]()