Någon mer tjej som söker boende i Val d'Isère?

Linn90

Ny medlem
Hallå! Tänkte lämna Sverige här i vinter för en skidsäsong i Val d'Isère! Är min första säsong och åker ner solo. Söker folk att bo med, men vad jag sett det senaste så är det mest killar som söker boende där;). Hade vart kul om det var ungefär lika mkt killar som tjejer i boendet tkr jag, så tjejer; ngn som skall ner och kan vara intresserad utav detta?

Åker troligtvis ner runt början av december.

/Linn

lisaminelli

Ny medlem
Hej!
Jag är också lite sugen på val d'isere, känns som ett bra ställe att börja på för en första säsong :) Också sugen på chamonix, men får se vad det blir.
Ett problem bara, jag kan först åka ner i januari, men om du hittar ngt bra boende är jag def intresserad!
//Lisa

Carolajner

Medlem
Hej!
Jag tänkte också bege mig ner till alperna för en första säsong men först i mellandagarna eller första veckan i januari. Jag har inte letat boende i Val d'Isère specifikt men det verkar vara en bra skidort och jag säger likadant som ovan skribent - jag är på om ett bra boende dyker upp! :) Planerar dock inte att aktivt söka boende i Val d'Isère.
Simma lugnt!
/Carro

Mollie90

Ny medlem
Hej!
Jag är precis i samma situation. Har också siktat in mig på Val d'Isère och alla dess härligheter inför vinter :) Har egentligen ingen direkt plan alls så om du har några idéer på boende och sånt är jag självklart intresserad!
//Mollie

Linn90

Ny medlem
Hejsan!

Håller just nu på och letar boende med tre andra, men skulle det bli någon plats ledig så hör jag självklart av mig! I annat fall så hoppas jag verkligen att det löser sig för er andra och att vi ses i vinter!

Ha dt!

/Linn

slemtorsk

Ny medlem
Hajj Hajj!
Ska också ner till Val D, har boende men åker ner innan alla mina homies... någon som har boende men behöver respolare? planerar på att åka i början av december (om jag får mitt jobb som jag vill ha :) Har kollat på flyg+buss från Geneve... går på typ 1600 för hela kittet. Låter det bra eller?

/Maddie

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp