Någon som vill följa med mig?:)

AnotherLife

Ny medlem
alpservice. com - att resa med dem är som att elda tusenlappar med bensin. Sjukt dyrt i förhållande till standard på boende och villkor.

MrClean

Ny medlem
ok..
tack för upplysningen.. tycker priserna verkade vara ganska ok..

men det finns klart billigare alternativ.

bosseL

Ny medlem
jag är helt klart intresserad, har själv varit inne på alpservices hemsida och titta lite. tror en, kanske två, månader blir perfekt för mig. tänkte först dra med en kompis men det blir inte av, så jag får dra ner själv. men som sagt jag är jag väldigt intresserad.

MVH Johan

Senast ändrad:

bosseL

Ny medlem
AnotherLife sa:
alpservice. com - att resa med dem är som att elda tusenlappar med bensin. Sjukt dyrt i förhållande till standard på boende och villkor.
Om du vet något alternativ som är billigare än alpservice, så får du gärna dela med dig.

MrClean, jag har addat dig nu!

MVH Johan

Senast ändrad:

baeckmanj

Ny medlem
tjena, jag åker en månad med alpservice till val thorens v 1-4
det är ju inte gratis men fan så lindrigt. det är väl inte det enklaste att hitta boende en månad ändå så det va ett bra alternativ tyckte jag.

Nosskire

Medlem
Om ni inte ska vara borta en hel säsong så är det smidigt och okej ju... Men inte för en hel säsong.

Rekommenderar Avoriaz ! Grymt liftsystem.

baeckmanj

Ny medlem
precis.

nån som vet nått om hur priserna på skidor är i VT? har hört lite både och om alperna, både att folk säger att det är mycket billigare och andra säger att dom är riktigt duktiga på att ta betalt. Så nån som nyligt varit i VT och köpt prylar?

glider på ett par ett par monster 88or nu och dom har funkat riktigt bra i de svenska och norska fjäll jag varit i. dom funkar säkert utmärkt i vt också men prylgalen som man är så blir det säkert nått impulsköp ;P

Edeforest

Ny medlem
Halloj!

Har också funderat att dra ner nån månad lr så i febr-mars. Vilken ort tänkte du?
Jag har varit i både val disere å Avoriaz. Skulle nog inte rekomendera Avoriaz om man vill festa.. men skidsystemet är stort å bra. Val disere är nog mera drag i själva byn antar jag. bodde i tignes så jag vet inte:) men det skidsystemet är grymt också.

Men iaf.... hör av dig om det låter bra!

salut så länge!

MrClean

Ny medlem
jag tycker oxå det verka vara ett väldigt smidigt sätt för att få mkt åkning... tror absolut man kan få det billigare men värt att betala lite extra när man får allt fixat:)

låter kanon hade oxå tänkt feb-mars av anledningen att det förmodligen är mer snö då:)

Kjellgren

Ny medlem
Tja! Tycker det låter som ett schysst alternativ, Har varit i Val Thorens 2 veckor förut riktigt skönt ställe, är sugen att åka dit igen. Är det någon/några som har planer att åka hör av er! msn : kjellgren_137@hotmail.com

Senast ändrad:
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp