Nån med grym film som vill ha lite PR?

emppov

Ny medlem
Jag håller på med ett projekt på Moderna Museet och gör en kort animation/film där jag behöver lite grym skidåkning. Nån som har inspelat och vill ha lite spotlight på moderna? Det ska helst vara oredigerat men måste inte. Klippet/klippen kan innehålla allt som har med skidåkning att göra förutom kanske dyngraka sköningar på afterskin
om man vill maila... filifjongka@live.se

Senast ändrad:

EricH

Medlem
Kan du förklara lite mer precis vad det är för sorts klipp du vill ha? Hopp, rails, måste det vara jättebra kvalité etc

emppov

Ny medlem
M-attee sa:
Kan du förklara lite mer precis vad det är för sorts klipp du vill ha? Hopp, rails, måste det vara jättebra kvalité etc
med tanke på att filmen ska spelas på ett museum så gör det inget om det är dålig kvalitet. Jag kan använda allt hopp, rails, offpist...

emppov

Ny medlem
ThaJibber sa:
Den filmen jag har är ju med hopp o rails och är 128 mb stor
ok men då kan du antingen försöka maila den om det inte tar 2 månader eller posta eller om du bor i sthlm så kan du bara släppa av den på museet

Gh

Ny medlem
Gaylord sa:
ThaJibber sa:
Den filmen jag har är ju med hopp o rails och är 128 mb stor
ok men då kan du antingen försöka maila den om det inte tar 2 månader eller posta eller om du bor i sthlm så kan du bara släppa av den på museet
använda torrents kanske? eller ett ftp program om man vet hur man lägger upp en ftp server.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp