Natt-tråden!

Melfons

Ny medlem
Vad har du för dig?
Sitter och lyssnar på musik och drömmer dig bort?

Kollar på TV och håller på att somna?

Sitter och tråkar och har inte något att göra?

Genomsöker kylen för ätbara ting? Svullar?

Det här är tråden för alla som sitter uppe, när alla som gått och lagt sig, gått och lagt sig.

Två regler:

§1 Man får endast skriva i tråden efter att klockan har passerat 00.00 - 06.00!

§2 Man får ej skriva någonting som indikerar på att man ska gå och lägga sig. Det är tabu. Det förstör vitaliteten hos dina nattmedmänniskor.

Och kom ihåg! Ordet är fritt! Tipsa om vilken musik som är den bästa nattmusiken, vilket pålägg som gör den bästa nattmackan, och hur gör man egentligen det kaffet med mest effekt? Frågorna är många. Annars kan du bara berätta vad du har för dig. Ordet är lika fritt som vi nattmänniskor gör det till!

Eftersom det är tradition att TS börjar; Börjar bli sugen på nattmat, kollar freeride och slappar allmänt med en polare i skype. Ångesten inför skolstarten börjar även smyga sig på! :(

Sååå, vad gör du inatt?

Senast ändrad:

nutrilainen

Ny medlem
Lyssnar på det här albumet med Zebrahead på Spotify, vilket inte alls är min musiksmak. Men jag vill ge alla genres en chans liksom, och upptäckte detta album på "What's New". Annars gör jag inte så mycket, checkar lite YouTube-prenumerantvideos och lite smått och gott!

jeppenator

Aktiv medlem
Hejsan alla härliga nattmänniskor, kan rapportera in att detta är första natten jag sitter vaken efter att klockan paserat 00.00 på väldigt väldigt länge.. haha har typ glömt vad skönt det är att sitta uppe sent och chilla med datorn! Borde sättas i rutin igen snart.

Har pillrat med massa mappar på datorn och försökt strukturera upp lite den senaste timmen och spelar även mysig musik och dricker kaffe! Otroligt spännande!!! haha men smiter in någon skidedit då och då för att hålla laddet uppe.

Har du fått nå käk än då Melfons? nattmacka är ju standard när klockan passerat 00.00!!
/en föredetta nattmänniska som funderar på comeback!

SNDVLL

Ny medlem
Drack nyss någon skum blandning av Explorer och ICA's citron/lime-saft med en isbit. Nu ska jag sitta på balkongen i ungefär fem minuter och sen ska jag kolla på Futurama!
Man trivs alldeles för bra på småtimmarna för att ens titta på sängen, att man har sommarlov till 12 september gör inte saken sämre :)

kSelbekk

Ny medlem
själv sitter jag uppe och funderar vad jag ska kolla. Några bra natttips? Ska nog gå upp och kolla om det finns något gott i kylskåpet också.

Lee-nus

Aktiv medlem
får jag vara med, fastän klockan är 12.19 här i japan...? den här tråden är ju som gjord för mig! till mitt försvar får jag väl säga att jag var uppe till 03 i natt.

oavsett vilket... sitter och filar på en bergshike i nozawa onsen, tänkte ta nattbussen imorgon och knata lite i helgen!

jeppenator

Aktiv medlem
Nu har klockan passerat 00.00 igen och det är dags att säga god kväll till alla nattugglor, vad har ni för er ikväll gott folk?

jeppenator sa:
Nu har klockan passerat 00.00 igen och det är dags att säga god kväll till alla nattugglor, vad har ni för er ikväll gott folk?
Tittar på det nya och fina YG-avsnittet! *smör*
Jag har packat allt till min episka resa till Kiruna och har insett att det är sjukt mycket prylar man vill ha med sig. För mycket prylar...

Melfons

Ny medlem
jeppenator sa:
Hejsan alla härliga nattmänniskor, kan rapportera in att detta är första natten jag sitter vaken efter att klockan paserat 00.00 på väldigt väldigt länge.. haha har typ glömt vad skönt det är att sitta uppe sent och chilla med datorn! Borde sättas i rutin igen snart.

Har pillrat med massa mappar på datorn och försökt strukturera upp lite den senaste timmen och spelar även mysig musik och dricker kaffe! Otroligt spännande!!! haha men smiter in någon skidedit då och då för att hålla laddet uppe.

Har du fått nå käk än då Melfons? nattmacka är ju standard när klockan passerat 00.00!!
/en föredetta nattmänniska som funderar på comeback!
Låter väldigt soft! Ja nog är det skönt att sitta uppe en sväng nattetid.

En nattmacka slinker alltid ner, dock inte så exklusiv sådan denna gång, men nattmacka som nattmacka! En macka med leverpastej och diverse tillbehör på sitter sällan fel!

Melfons

Ny medlem
Lee-nus sa:
får jag vara med, fastän klockan är 12.19 här i japan...? den här tråden är ju som gjord för mig! till mitt försvar får jag väl säga att jag var uppe till 03 i natt.

oavsett vilket... sitter och filar på en bergshike i nozawa onsen, tänkte ta nattbussen imorgon och knata lite i helgen!
Absolut! Bara det blir på natten här i sverige! Låter väldigt härligt må jag säga. Vad har fört dig till Japan? Något speciellt?

AKKZEL

Medlem
Fördriver tiden med att slöläsa gamla trådar,existenz, leta ny fresh outfit till vintern samt har lite dödsångest över att skolan börjar snart då dessa underbara "sittaochgöraingentingmittinatten"-stunder är näst intill omöjliga att genomföra.

Vill ta tillfället i akt och tipsa om den underbart härliga musikstilen dubstep!
En favorit är den här helt sjukt bra låten som gått non-stop i hörlurana hela kvällen:

Peace out !

AKKZEL sa:
Fördriver tiden med att slöläsa gamla trådar,existenz, leta ny fresh outfit till vintern samt har lite dödsångest över att skolan börjar snart då dessa underbara "sittaochgöraingentingmittinatten"-stunder är näst intill omöjliga att genomföra.

Vill ta tillfället i akt och tipsa om den underbart härliga musikstilen dubstep!
En favorit är den här helt sjukt bra låten som gått non-stop i hörlurana hela kvällen:

Peace out !
1. Dubstep is DEAD.
2. Om denna så kallade Avicii's låt ska förknippas med dubstep blir jag riktigt, riktigt mörkrädd.

AKKZEL

Medlem
Flerkz-AG sa:
AKKZEL sa:

Peace out !
1. Dubstep is DEAD.
2. Om denna så kallade Avicii's låt ska förknippas med dubstep blir jag riktigt, riktigt mörkrädd.
Ojj shiit, råkade länka helt fel såg ja nu.
Vet att de är ute men ändå sjukt nice !

Perkal

Ny medlem
AKKZEL sa:
Flerkz-AG sa:
AKKZEL sa:

Peace out !
1. Dubstep is DEAD.
Ojj shiit, råkade länka helt fel såg ja nu.
Vet att de är ute men ändå sjukt nice !
Ute med Dubstep? Olol. Killarna som har koll på billboardsen ser jag....

Senast ändrad:

Chilla

Aktiv medlem
Tonfisk i Olja
Hemmagjord majonäs (kan receptet i huvudet)
Persilja
Purjolök, Ev rödlök
Salt/peppar
Rör om och applicera på Nygräddade baguetter i ugn

Tillsätt sedan:
prästost
Gurka
Tomat
två citronhalvor.

min senaste kvart i punktform..

Lee-nus

Aktiv medlem
Melfons sa:
Lee-nus sa:

Absolut! Bara det blir på natten här i sverige! Låter väldigt härligt må jag säga. Vad har fört dig till Japan? Något speciellt?
flickvän, skidåkning, och sist och dessutom minst, jobb. :)

Perkal

Ny medlem

OWester

Aktiv medlem
jag kan inte sova för jag börjar gymnasiet idag.. har legat och dragit mig i sängen från klockan 22:00 till 3:00 men då bestämde jag mig för att gå ner och terrorera köket. Det gick bra! fick ihop en väldigt god nattmacka och en varm choklad med vispgrädde. Sen åt jag några äpplen också. Någon mer än jag som är upp ens? asså blä

Vibe

Ny medlem
spelat LoL och kollat igenom alla Julius och Björns filmer! Dem är så jävla härliga! :D

Kiliam

Ny medlem
Den ultimata komma-hem-onykter-mitt-i-natten-maten måste vara
1. Tonfisk i VATTEN
2. 1/2 liten burk keso
3. Citronsaft (mängd efter vad man tycker om)
4. Salt (ej nödvändig.. Även om jag älskar salt)

Ät och ha en mindre hemsk bakfylla:D

AndreasBryngel

Ny medlem
Nice med longboardtävlig! :) själv så sitter jag och bläddrar mellan: Facebook- Freeride- Facebook- Freeride- Facebook- Freeride- Facebook- Freeride- Facebook- Freeride- ......
Några idéer på vad jag kan göra mer? :)

Senast ändrad:

riccweee

Ny medlem
Im A Rulebreakeeeeeeer! Rules are for gaaaay peopleeeee!!!!!!

närå bara skojja..... fast ja, klockan e bara 10 i 5 på eftermiddagen, kände mig lite som en rebell så jag skrev här ändå, mest för att i min hjärna e klockan lätt mer än 00:00 iomed att jag e stupfull och har festat i några timmar redan ;)

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp