NM 2015 sängplats sökes! ;)

Louise_vonbahr

Ny medlem
Hellu! Är riktigt taggad på NM & har plats på tävlingen. Har ett litet gäng som ska dit men dock visade det sig lite svårare att hitta boende än jag trott, så vi får dela upp oss lite!

Hade varit jätte kul att dela boende med ett skönt gäng, om det skulle råka vara så att någon har en sängplats över så hör gärna av er!
Mitt nr är 0736234959 :)

Ha det!

PNyberg

Ny medlem
Finns ett område som heter Marie Pigg som ligger typ 300m från hotellet (i runda slängar). Vet att folk har hyrt där förr, men är inte så lätt att få tag i folk som hyr ut där men är värt att utforska!

Balzamon

Ny medlem
Ursäkta att jag kapar denna tråd lite istället för att göra en ny:

Ska med Xtravels Freeridecamp som är precis efter NM veckan. Kommer upp till Riksgränsen en dag innan det startar och söker därför boende natten mellan den 13-14e Maj. Betalar för mig såklart, men förhoppningsvis kanske mindre än om jag måste boka eget hotellrum (dvs allt under 1200 kr/natten är av intresse).

PMa om det finns! :)

Senast ändrad:

JKampe

Ny medlem

@PNyberg: LTU har lagt ned studentboendet. Tydligen är det inte så viktigt att ge studenterna chansen att åka skidor längre utan man nöjer sig med att kalla sig skidåkaruniversitet ^^

NM är ju i maj! Tälta!

PNyberg

Ny medlem
Jag slänger ut omvänt. VI HAR en plats 10-14. Någon som behöver?

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp