Ny teaser,Three for Flinching

ErikWibaeus

Ny medlem
ja me!
SJUKT BRA!! Förmodligen en av dom bästa trailerna som släppts i år.
Bra flow, Bra åkare, Bra Upplägg, Bra Rörelse, Väldigt jämn.
Aurélien Fornier å Henrik tar allt
Laurent T e sjuk oxå samt Blayz Bramwell. Kan bli en höjdar rulle!

Kul å se en rå europeisk rulle. Inte allt för ofta.

Senast ändrad:
H

H-T

Guest
EricWibaeus sa:
ja me!
SJUKT BRA!! bästa ja sett i år!
Laurent T e sjuk oxå!
känns som att du tar i lite extra eftersom du verkar känna harlaut m fl. o du verkar väldigt stolt över just det.

riktigt skön trailer, ljudet är trasigt för mig däremot o det kanske gör att jag inte får den där riktiga känslan man får om man har ljud. men vad vet jag?

Senast ändrad:
P

pizzaaugust

Guest
grymm faktiskt:) dålig musik men shysst åkning blaze på railen va najs:) o han nissen innans cork 7 va klockren. lr tror de va innan:S

cardon-boyster

Ny medlem
Verkar vara en bra film. Men en reflektion som inte bara gäller den här filmen. Tror inte att jag såg något annat än cork eller sw cork, möjligen att ett hopp var en bio. Var tog misty, rodeo, d-spin och sådana mer upp-och-ner-vända trick vägen? Är de ute nu? Vore kanske bra att ha med några sådana trick även om det bara är för att få lite variation. De finns säkert med i filmen, även om de inte har platsat i trailern. Men jag tycker att jag har sett en sådan trend de senaste åren, att det är cork som gäller och att de mer inverterade tricker får ta ett kliv tillbaka. Jag tycker ju att det är lite ledsamt och att det är roligare att titta på: sw mysty7, cork7, sw rodeo5, d-spin9, bio7 än att kolla på: cork9, sw cork7, cork5, sw cork7, unnatural sw cork7. Förstår ni vad jag menar? Kan ni hålla med eller är jag ute och cyklar?

Chilla

Ny medlem
cardon-boyster sa:
Verkar vara en bra film. Men en reflektion som inte bara gäller den här filmen. Tror inte att jag såg något annat än cork eller sw cork, möjligen att ett hopp var en bio. Var tog misty, rodeo, d-spin och sådana mer upp-och-ner-vända trick vägen? Är de ute nu? Vore kanske bra att ha med några sådana trick även om det bara är för att få lite variation. De finns säkert med i filmen, även om de inte har platsat i trailern. Men jag tycker att jag har sett en sådan trend de senaste åren, att det är cork som gäller och att de mer inverterade tricker får ta ett kliv tillbaka. Jag tycker ju att det är lite ledsamt och att det är roligare att titta på: sw mysty7, cork7, sw rodeo5, d-spin9, bio7 än att kolla på: cork9, sw cork7, cork5, sw cork7, unnatural sw cork7. Förstår ni vad jag menar? Kan ni hålla med eller är jag ute och cyklar?
håller totalt med...

H

hHarlaut

Guest
cardon-boyster sa:
helt sant, Murray Buchan gör massor av dom "gamla" tricken...

Swanbeck

Ny medlem
älskar den här teasern ! :D helt underbar, sommnar till den på kvällarna ^^ :D + att man blir grymt åksugen !<3 ;D

ViktorAsander

Ny medlem
chilla sa:
cardon-boyster sa:
håller totalt med...
Håller också med.

ekdahl

Ny medlem
Fluffsurfarn sa:
EricWibaeus sa:
ja me!
SJUKT BRA!! bästa ja sett i år!
Laurent T e sjuk oxå!
känns som att du tar i lite extra eftersom du verkar känna harlaut m fl. o du verkar väldigt stolt över just det.

riktigt skön trailer, ljudet är trasigt för mig däremot o det kanske gör att jag inte får den där riktiga känslan man får om man har ljud. men vad vet jag?
so true.
bra åkning annars

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp