Nya Jon lagg:)

NeeWTF

Ny medlem
Jon har pimpat sina HEAD lagg lite extra inför dew tour stoppet.. eller vad sägs om dess!

:D
Lär dock inte komma ut i handeln:p.. Eller? .. Får väl hålla tummarna

Edit: Ni som skrivit under här hade huvudet lite mer på skaft än mig:p..
Här håller han ett par själv http://community.freeskier.com/photos/photo.php?photo_id=12926
Kanske är nya grafiken för 2010 modellen då trots allt

Senast ändrad:

s_ahlen

Ny medlem
Det där är nog med största sannolikhet inte Jons lagg utan Anders Backes eftersom jon inte kör för Bergans och electric men de gör däremot Anders backe.

Utter

Ny medlem
Detta är dock inte Jons skidor, Bergansklibban skvallrar om att det är Anders Backes.

Nästa års JO design förövrigt men kommer som helsandwich också.

AFTERBANG

Ny medlem
s_ahlen sa:
Det där är nog med största sannolikhet inte Jons lagg utan Anders Backes eftersom jon inte kör för Bergans och electric men de gör däremot Anders backe.
fortfarrande Jons 09 pro models? eftersom backe inte har någon pro model.

v-larsson

Ny medlem
som sagt det är Backes, Sparebank går ju inte att mista sej på att det är backe. det står sjukt stort över hela hans bil.

thom8

Ny medlem
det där är nog med största sannolikhet jons pro model eftersom det är hans flickvän olivia på dom!

jeppenator

Aktiv medlem
haha han flickvänn olivia som fick stå modell! ;) hoppas dom funkar bra!
men tycker endå årets och förra årets var snyggare.. :p

flusy91

Ny medlem
håller med jeppe :p hoppas dom kommer ut i handeln men dom gamla modellerna är mycket snyggare

johanfred

Ny medlem
kommigen det är jons promodel med olivia på som är hans tjej men just de här laggen tillhör Andreas Backe och båda körde med dem på senaste dew tour stoppet

s_ahlen

Ny medlem
k4rlsson sa:
s_ahlen sa:
fortfarrande Jons 09 pro models? eftersom backe inte har någon pro model.
Jag har aldrig sagt att det INTE är Jons lagg men eftersom de står Jon har pimpat sin lagg i rubriken så är ju frågan vems lagg de är?

andreassolsson

Ny medlem
Jon sa la in sin nya update på videobloggen att detta va nästa års skidor ! rätt mig om jag har fel , men då fattar jag inte varför dom inte skulle säljas i butik:)

OleK

Ny medlem
Det der er Anders Sine ski som mange her sier ja,men det er Jon sin Promodell 2010 versjonen!

Den er i salg i butikken våren 2009/høsten 2010!!

Jon Anders og Oscar har vel fått noen par hver nå for å kjøre med de i konkurranser og få de med i neste års filmer!!
Og ja det er Olivia Jons tjej!!

Sånn da er diskusjonen over og svaret er satt!!

Hmps

Ny medlem
han presenterar skidan på videoblogen från senaste dew tour om ni vill se! klart den kommer ut i butik ? varför skkulle den inte ?

NeeWTF

Ny medlem
alwaysCrash sa:
han presenterar skidan på videoblogen från senaste dew tour om ni vill se! klart den kommer ut i butik ? varför skkulle den inte ?
Först när jag la upp bilden trodde jag att Jon bara hade snackat med HEAD att han ville ha Olivia på sitt egna par, bara för han liksom! Trodde inte han eller hon ville att hela skidvärlden skulle se henne varje dag i backarna:). Men nu är de ju tydligt att hon kommer sitta som klistrad på många skidåkare i backen 2k10^^

tysken6

Ny medlem
titta på bilden då han håller idem då e inte klistermärkena med sponsen där så jag antar att det är jons i och med att det är hans brud på dem

SiouX

Ny medlem
Utter sa:
Detta är dock inte Jons skidor, Bergansklibban skvallrar om att det är Anders Backes.

Nästa års JO skida kommer inte i helsandwich. Det är en prototyp som möjligtvis kommer 2011 och kommer inte att vara helvita som på bloggen.

Olivia skidan kommer till sverige i oktober och kommer säljas på marknaden precis som hans tidigare pro modeller.

ALPINBUTIK

Ny medlem
Jon olsson pro modell kommer i helsandwich i september till butik
Redan nu kan man beställa den i flera butiker
Helt rätt att det är Olivia som motiv på skidan

Utter

Ny medlem
SiouX sa:
Utter sa:

Nästa års JO skida kommer inte i helsandwich. Det är en prototyp som möjligtvis kommer 2011 och kommer inte att vara helvita som på bloggen.

Olivia skidan kommer till sverige i oktober och kommer säljas på marknaden precis som hans tidigare pro modeller.
Som Alpinbutiken säger så kommer den visst i helsandwich. Den är dessutom bredare än vanliga J.O laggen som kommer vara likadana som fjolårets men med den nya designen.

Skidan du funderar på med lite tip/tailrocker är också den en capskida än så länge och kommer inte släppas till vintern.

F_Hall

Ny medlem
Som många redan sagt, sandwich konsturktion på dom. galet lätta och sköna. dyr prislapp men de är dom värda enligt mig.

SiouX

Ny medlem
så galet lätta vet jag kanske inte men. Dom kommer i alla fall vara tyngre än aircoat skidorna

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp