Nya skidfilmer i shopen

Victors

Aktiv medlem
Nya skidfilmer i shopen
Hej alla,

tänkte köpa en utav de nya skidfilmerna som har kommit ut i shopen, men har ingen aning om vilken jag ska ta?
Det jag vill få reda på är:

* Bästa jibbfilm
* Bästa big mountainfilm
* Bästa allroundfilmen

Jag vet att dom flesta inte finns på lager än, men jag tänkte att jag lägger upp tråden nu, så får folk fylla på med tiden då allt fler köper filmerna!

/redrum

Utter

Aktiv medlem
Nya skidfilmer i shopen
Follow me around är en av Mack Dawgs filmer från förra året, därmed ingen skidfilm. Antar att Apocalypse Snow inte heller är det.

Annars brukar MSP ha den bästa storbergsåkningen med inslag av mycket bra jibbing. Poor Boyz och Level 1 brukar leverera stabila jibbrullar.

Jay-deuce

Ny medlem
Nya skidfilmer i shopen
Redrum, ingen av årets filmer har haft premiär. Således är denna tråd ca 2 månader för tidig. Annars bra svar av Utter, men kolla även in de norska filmerna som var bra förra året.

rasms

Ny medlem
Nya skidfilmer i shopen
köp welfare eller long story short, push är sjuuk men ja tror att du inte orkar kolla ens slut den. faktumet är at den är tråkig

K

Kenny_with_a_penny

Guest
Nya skidfilmer i shopen
Jay-deuce sa:
Redrum, ingen av årets filmer har haft premiär. Således är denna tråd ca 2 månader för tidig. Annars bra svar av Utter, men kolla även in de norska filmerna som var bra förra året.
IDEA har släpps i staterna

Ohmiie

Ny medlem
Nya skidfilmer i shopen
rasms sa:
köp welfare eller long story short, push är sjuuk men ja tror att du inte orkar kolla ens slut den. faktumet är at den är tråkig
Push är ju SJUKT bra tkr jag ? :S..

Själv tycker jag att Poorboyz film Yeah Dude! ser GALET sjukt bra ut med innehåll av, Galnaste hoppen, Bästa åkarna man kan tänka sig, Sjukaste puderbergen och snyggaste redigering.

Teaser. http://poorboyz.com/node/104 . (Så jävla galen treaser asså.. )

Ohmiie

Ny medlem
Nya skidfilmer i shopen
Ohm1e sa:
rasms sa:

Själv tycker jag att Poorboyz film Yeah Dude! ser GALET sjukt bra ut med innehåll av, Galnaste hoppen, Bästa åkarna man kan tänka sig, Sjukaste puderbergen och snyggaste redigering.

EDIT: Tror de kommer bli årets jibbfilm ..!

RHillblom

Medlem
Nya skidfilmer i shopen
Dina krav låter exakt som Push :) den är grym, och del 2 på den, whistler sessionet är riktigt sjukt i jibbingväg, sen mycket sköna linjer, mycket puder. Den är het=)=)

rasms

Ny medlem
Nya skidfilmer i shopen
Ohm1e sa:
Ohm1e sa:
rasms sa:

EDIT: Tror de kommer bli årets jibbfilm ..!
öh yeah dude verkar som skräp, varannat klipp i trailern är från tävling eller event. plus att man får en smak av att poor boys har gått mera över till strävan efter att tjäna pengar, inte att göra suverän skidfilm.

4bi9's, level 1's och ragefilms filmer ser mer lovande ut

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp