Vad har man gjort så den blir roligare då? det är många som upplever den som tråkig,Hasse_Lindborg sa:Mantra är en helt ny skida till nästa år.
Ja,,, ????? Grafiken är ju jäklig snygg,,,,Hasse_Lindborg sa:Rocker, annan skärning bland annat. Det är den mest sålda "allmountain" skidan genom tiderna tydligen.
Vad jag menar här är ju att det inte hänt så mycket med Mantra sedan 2006, annat än grafiken,, det är tydligen okey för att kidsen ska köpa, sen får vi ju hoppas att den blir roligare med rocker, jag är inte helt säker, det ska ju gå att åka på den under alla förhållanden, unga åkare har inte råd att hålla sig med fler par skidor, Jag för min del har 3 par skidor, för att nämna en jäkligt allround fetskida, så är Extrem Big Pen ett väldigt bra val om man är ute efter ett par fetisar,, Jag har testat dessa för telemark och blev grymt imponerad, men jäkligt fula, men man kan få en egen grafik på dem, men det kostar, på en redan dyr skida, och med bindning och man är på fel sida 10 000kr strecket?Onlytelemark sa:Ja,,, ????? Grafiken är ju jäklig snygg,,,,Hasse_Lindborg sa:Rocker, annan skärning bland annat. Det är den mest sålda "allmountain" skidan genom tiderna tydligen.
Väntar med spänning på att testa den nya MantraHasse_Lindborg sa:Skriver ju att det är en nya shape på hela skidan ju?? Och att det med andra ord är en ny skida.
Ska du äntligen börja köra telis Jeffa?jeffa sa:Var finns info om den nya Mantran?