Nytt trick?

pettr

Ny medlem
Nytt trick?
Var och latjade lite med polarna på en språngbräda idag och tror att jag kan ha uppfunnit ett nytt trick. Det skulle kunna beskrivas som en lincon fast tiltad frammåt istället för bakåt... kanske lite svårt att förklara, ska försöka fixa film på de. men är det nån som tror sig ha sett nått liknande tidigare? annars kanske man får ta och namnge de :P

Senast ändrad:

pettr

Ny medlem
Nytt trick?
Loomis sa:
tror du inte någon har gjort det nån gång innan eller? plus wow det är på en språngbräda?
jag är ingen jibber, så jag har ingen direkt koll alls. kämpar hårt för att få till mutes på mina 360s, på den nivån ligger jag, så jag har inte en jävla aning om nån har gjort de tidigare...

pettr

Ny medlem
Nytt trick?
har kollat lite nogrannare på filmen jag har... enligt mej skulle de kunna vara en misty 3a... eller är jag kanske helt ute och cyklar nu, de kenske inte ens finns nå som heter så... :P

F

freppen

Guest
Nytt trick?
perrefrirreberreklarre sa:
har kollat lite nogrannare på filmen jag har... enligt mej skulle de kunna vara en misty 3a... eller är jag kanske helt ute och cyklar nu, de kenske inte ens finns nå som heter så... :P
misty 3! jo sha då blir det ju front 3:a bara

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp