Oakley eller dragon

Hookley

Ny medlem
Oakley eller dragon
Hmm.. har lite svårt att bestämma mej för vilka googles ja ska köpa mej ;)

Vilken rekommenderas varmast av Oakley a-frame eller dragon foil khaki ?

F

FPelle

Guest
Oakley eller dragon
Oakley A-frame har ju alla så ja skulle satsat på dragon..

GustavFrandfors

Ny medlem
Oakley eller dragon
Enligt mig så är Dragon DX riiiktigt feeta !
Roligare med nått som inte alla har,
men peace to Oakley !

SebTorneus

Medlem
Oakley eller dragon
foil goggles tyckte jag var sket fula, men a-frame är som sagt ganska uttjatat. så. ja ;D

henning2

Ny medlem
Oakley eller dragon
Är det foil jag tänkter på som ser ut som ett rymdskepp? I så fall sattsa på DX som frandfors säger.

M

MattiasJohansson

Guest
Oakley eller dragon
oakley är ju status men ja kör me dragon DX eftersom inte lika många har dem=)

Hamposse

Ny medlem
Oakley eller dragon
Oakley är bäst men vanligast... dragon börjar också bli jävligt vanliga med...
Jag tycker A frame.

LANDING

Ny medlem
Oakley eller dragon
inte nå dragon foil iallafall , ser ju ut som värsta hi-tech rymdskeppet
, oakley a-frame ser så otroligt mkt bättre ut , ( men börjar bli lite tråkiga )

jonathan_chips

Ny medlem
Oakley eller dragon
allt jävla snack om att man inte ska köpa oakley för att alla har dem... jag kan hålla med om att det är väldigt många som har dem men jag köpte mina crowbars för att dem är stört skön, grymmt najs synfällt och för att oakley har dem bästa linserna sen är det en annan sak att dem är förbannat snygga och passar grymmt till nästan alla hjälmar... man ska köpa det man själv tycker är bra/något prisvärt man ska inte avstå för att många anda har dem

och klaga inte på stavfel m.m skrev snabbt och flummigt

Senast ändrad:
Oakley eller dragon
om oakley a-frame e bäst ska man självklart köpa dom! spela roll om alla andra har dom, man ska väl ändå ha de som e bäst inte de som e ovanligast :S lr hur?? Pzz

ekdahl

Ny medlem
Oakley eller dragon
aframe är ju sjukt sköna, man kan alltid lita på dom med. har aldrig varit med om att dom har immat eller krånglat.

W

whirlybird

Guest
Oakley eller dragon
Det är ju ändå samma märke så...

Raent

Ny medlem
Oakley eller dragon
Båda är relativt vanliga, A-Frame är vanligare dock. Köp den goggle som du diggar mest själv/sitter bekvämast på ditt ansikte.

Om man vill ha något anorlunda så rekomenderar jag att du köper dig en Jofa slalom hjälm samt ett par pilot-brillor. Då kommer man inte tappas bort som "en i mängden" av alla coola jibbers.

piiz
AntUn

KNOBE

Ny medlem
Oakley eller dragon
köp dragon DX, dom är snyggare än foil... eller oakley a frame. jag skulle rekomendera dragon för dom är billigare och lika snygga

Hmps

Aktiv medlem
Oakley eller dragon
Oakley A-frame är ju dom snyggaste gogglarna som gjorts ??

mkt snyggare än wisdom och crowbar..

P

PowaH

Guest
Oakley eller dragon
Oakley A-frame är så otroligt vanligt så jag skulle ha valt Dragon så tkr jag inte heller hatt oakley gör speciellt snygga gogglar.

A

axelf

Guest
Oakley eller dragon
oakley ska det va. dom är både vama och snygga och dragon foil ser ju helt KNÄPP ut!

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp