oakley

O

O_liN

Guest
tjena....

Hejsan är intresserad av att köpa mig ett par oakley, men dom e ju så jävla dyra. Vet nån nåt billigt ställe där man kan få tag på oakley.

Tacksam för svar.

MVH Ville

E

ErikR

Guest
dom finns överallt och dom kostar lika mkt överallt... så är det...

zep

Ny medlem
Det finns ju ett par på Stadium för typ 350:- fast dem är ju inte speciellt snygga. Du kan ju också svänga in hos nån optiker. De brukar ha en hel del schyssta grejer.

Feitaboogie

Ny medlem
Jeg er meget misfornøyd med mine oakley googles. Det sies at de skal være duggfrie, men det er de definitivt ikke. Vær OBS på dette hvis du kjøper deg et par.
En positiv ting er at du får nye hvis de blir ødelagt.

brandt

Ny medlem
Om du vill ha ett par skjyssta Oakleys (och om du kör med hjälm) ska du sattsa på ett par Oakley Wisdom Matt Black. Dom kostar en del, men det är ett par riktigt bra goggels som du kommer kunna ha ett bra tag framöver. Så delar du kostanden på den tiden du kan ha dom (så länge dom fungerar) så blir det inte så mycket..

//brandt

H

H-T

Guest
Jag tycker du får räkna lite på fraktkostander och sånt från USA eftersom dollarn är så svag så kan du ju köpa online. Räkna ihop priserna, du kanske har tur och märker att det blir billigare.

pz..

Nixon_PD

Ny medlem
köpte min wisdom med fire lins för 900 kr med fri frakt från USA.. så det lönar sig att leta på nätet..

krokfot

Ny medlem
oakley finns ju överallt men dom e ju inte billiga.
om du ska nåra billiga så e dom ändå inte spec snygga.
jag har ett par oakley o frame som kosta 600kr.dom e väldigt bra men e väl bara GANSKA snygga

JFK

Ny medlem
O-frame: 599:-
A-frame: 979:-
Wisdom: 1099:-

Alla med persimmon lins, vill du ha någon typ av iridium lins till så kan du räkna med typ 400 spänn extra.

Dessa priser är Oakleys standardpriser i Sverige, hittar du några billigare så har du flyt...

B

BigAir

Guest
Nej dom kostar inte lika mycket överallt! Jag köpte mina Oakley A-frame camoflage i Frankrike "Serre Chevalier" där kostade dom 600 kr, sen hittade jag samma i sverige då kostar dom över 1000!

B

BigAir

Guest
Det spelar ingen roll om inlägget är 2 år gammalt för det finns alltid folk som far och letar i trådar för att få svar! Många säger att man ska kolla gamla inlägg innan man skriver nytt så därför gör det inget att man ger svar på ett gammalt!

Jag_e_en_sol

Ny medlem
heeeej villesnopp.
du kan ju alltid köpa min Wisdom billigt! det vet du.. vi drar till stan snart, ska bara krama link. tjooooooooo breeeeeeeeeeee

M

maxinator

Guest
Om du vill ha googles mycket billigare i svergie så skiljer det bara en 100 lapp ... du får leta i andra land eller webben isåfall..

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp