Officiella - Butiker på nätet / stan

PaperPlane

Ny medlem
Någon som har handlat på skidresor.com? Såg att de hade bra pris på Haglöfs Skrå 20 och är sugen på att köpa.

MagGun

Ny medlem
Någon som har handlat på www.pulpmagazine.co.uk? Hittar inte något om sidan men priserna verkar vara för bra?

johan

Administrator
Slink sa:
MagGun sa:
Någon som har handlat på www.pulpmagazine.co.uk? Hittar inte något om sidan men priserna verkar vara för bra?
Och alla produkter finns givetvis i alla storlekar :o
Verkar väldigt oseriöst. Skulle själv aldrig beställa därifrån. Verkar vara ett stort nätverk med scam sajter som har samma upplägg:
sptrabki.eu
ynhservices.org.au
meteocartagena.es
heartsandheroes.co.uk
watermode.eu
och många fler om man letar lite... De verkar ha ett upplägg så de snabbt kan sätta upp nya sajter på nya domäner så man inte hinner hitta varningar.

Domänen pulpmagazine.co.uk är nyligen registrerad:
Registered on: 23-Aug-2016
Expiry date: 23-Aug-2017
Last updated: 23-Aug-2016

heartsandheroes.co.uk
Relevant dates:
Registered on: 16-Aug-2016
Expiry date: 16-Aug-2017
Last updated: 16-Aug-2016

Flippan

Ny medlem
Hej hej!

Vet inte om jag postar i rätt kategori men skulle vilja veta om någon beställt från https://www.smartbuyglasses.se/ någon gång? De har bra priser men vet någon hur lång leveranstiden är osv? Skulle vilja beställa till mig och barnen.

Tacksam för svar :)
Flippan

Flippan

Ny medlem
Är det goggles du ska köpa? Isf var de dyrare än svenska butiker.

Ja precis. Men vill gärna beställa online och hade tänkt köpa solbrillor i samma veva. Men ska kolla rutn lite mer. Tack!

Koppelman

Aktiv medlem
Flippan sa:
Hej hej!

Vet inte om jag postar i rätt kategori men skulle vilja veta om någon beställt från https://www.smartbuyglasses.se/ någon gång? De har bra priser men vet någon hur lång leveranstiden är osv? Skulle vilja beställa till mig och barnen.

Tacksam för svar :)
Flippan
Jag har beställt solglasögon därifrån och det gick bra. Kommer inte exakt ihåg hur lång leveranstiden var men vill minnas att den inte var jättesnabb så räkna med 1 vecka.
Fördelen är bra priser men framför allt utbud på olika storlekar vad det gäller bågar.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp