Officiella Oakley Splice - bytes-tråden!

EmrikJansson

Ny medlem
Tjabba tjena hallå! Såg en liknande tråd (av Railson) fast för crowbars så jag tänkte, men vrf inte för Splice med?

Här kan man alltså snacka om byten av outriggers, strap, lins och ram. :)
Såhär gör man för att ta isär crowbars:

Inte spec annorlunda med Splice och mkt lättare än vad det verkar :)

Om det redan finns en sånhär tråd, säg till!

Själv har jag ett par Slpice Neon Fire med Fire Iridium. Ngn som vill byta ngt, kom med förslag. :)

Senast ändrad:

kSelbekk

Ny medlem
skulle vilja byta mina dragon rouge mot ett par splice. Vita eller svarta. Någon som vill?:) bild finns i min annons

larssaa

Medlem
Sugen på att byta min vita ram mot en svart ram, alt hela gogglarna. Har vita splice med black iridum lins, vit strap.
Söker: Svart ram, black iridium/dark grey lins!

linushols

Ny medlem
vill byta mina guld orangea crowbar , svarta outriggers med pink iridium lins. mot ett par splice med pink lins ;)

PeJi

Ny medlem
Har ett par vita splice med pink iridium lins som jag gärna skulle vilja byta mot nya!:) någon som sitter på nått spännande?

CookieMonster

Aktiv medlem
asså den här tråden är dödare än dödast... alla av freerides medlemmar som har splice kan ju inte vara helt nöjda med sina delar eller lins... ja ni fattar, alla spliceare bör, nej SKA använda den här tråden mer! kolla bara på crowbar tråden!

larssaa

Medlem
Ser gärna att byta mina vita Splice med black iridiumlins mot ett par Svarta splice, antingen black iridiumlins eller polarized grey. Hör av er!

dkallman

Ny medlem
Söker en blue irid/pink irid eller nått sånt som funkar i mulet/mörkare väder. kan bytas mot black irid lins. Hör av er i GB eller PM om ni har nått intressant!!

VeD1998

Ny medlem
Nån som vill byta svarta splice mot helt nya dragon rouge med 3 linser: red ion clear amber bild finns i min annons :)

fredbro

Ny medlem
Vill byta mina svarta outriggers mot vilken annan färg som helst, kan även tänka mig byta strap också! :))))

Gruppterapi

Ny medlem
Hallå!

Jag är sugen på att byta straps på mina Splice. Sitter i dagsläget på ett par flerfärgade (se bild), och är intresserad av enfärgade, helst svart eller vitt. Någon som känner för ett byte?.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp