Ola Melin, jesper tjäders film på förstasidan!

4front

Ny medlem
som rubriken lyder!

det är nog inte bara jag som vill att jespers årsedit ska upp på första sidan här på freeride.
den är i stort sätt bäst och betydligt klart bäst rankade newschool filmen på nätet. rankad höst upp på listan både här på freeride och newschoolers!

jesper har varit duktig länge men nu med sin års edit så har han visat framfötterna och jag tycker han förtjänar att få lite stöd från alla så han blir PROOO på riktigt vilket jag tycker han förtjänar.

han har redan fått cred från självaste jon olsson, tj schiller och gus kenwhorty.
tycker dock inte det räcker!

UPP, UPP, UPP MED DEN ! :D

Senast ändrad:
M

Misterister

Guest
Freeskiers fanpage på facebook säger sitt,

"tj Schiller Stoked on this kid !" taget från länken på freeskiers fanpage.

jeppenator

Aktiv medlem
EdiTen är riktigt sjuk och är förhoppningsvis starten på tjäders karriär!
Freeride borde kunna ställa upp med detta för att lyfta fram våra svenska talanger! :)

nillen

Ny medlem
han borde komma upp på startsidan, jag säger som jeppe "Freeride borde kunna ställa upp med detta för att lyfta fram våra svenska talanger!"

Senast ändrad:

pege

Ny medlem
Lab-teneighty sa:
snowfiend sa:
jhei sa:
coolt. Oscar Wester har verkligen fått en konkurrent
konkurrent ?? nej jesper tjäder utklassar oscar wester eller det är i alla fall vad jag tycker
helt klart han gör !
jesper är pr00000
Skojar ni eller? Jesper är sjuukt grym och oscar är också sjuukt grym! Klart att oscar har fått en konkurrent men Jesper utklassar inte Oscar, tex Oscar vann ju Jib Academy här i Sverige. Jag tycker att båda är galet bra iaf!

OWester

Ny medlem
snowfiend sa:
jhei sa:
snowfiend sa:
konkurrent ?? nej jesper tjäder utklassar oscar wester eller det är i alla fall vad jag tycker
stilmässigt är han bättre ja. men tror det skulle bli rätt jämt i en slopestyletävling...
ja kanske men jag har aldrig sett oscar dra en dub cork 12:a
vad spelar det för roll? man måste inte vinna med en dub cork 12.

palla spekulera om detta ens, vi får väl se nästa säsong.

axelostlund

Ny medlem
stilen är minst lika viktig som tricks, så bara för att du kan dub12 behöver inte det betyda att du vinner en slopetävling.
oscar kan ju även vänster rodeo9 till sw right 10.. + 6 olika dubblar

Senast ändrad:

laazyboy

Ny medlem
tycker att axel östlund har blivit lite bortglömd i detta forum. Han vann ju faktiskt jib academy :)

4front

Ny medlem
snowfiend sa:
laazyboy sa:
tycker att axel östlund har blivit lite bortglömd i detta forum. Han vann ju faktiskt jib academy :)
WORD
dock handlar inte detta forum om varken oscar eller axel.
mening med detta forum var att jag tycker jesper ska få lite cred för vad han kan eftersom han är hyffsat unknown fortfarande.
både axel och oscar har ju en ganska stor publicitet och inte bara i sverige utan i världen oxå vilket jesper inte har..

laazyboy

Ny medlem
4front sa:
snowfiend sa:
laazyboy sa:
WORD
dock handlar inte detta forum om varken oscar eller axel.
mening med detta forum var att jag tycker jesper ska få lite cred för vad han kan eftersom han är hyffsat unknown fortfarande.
både axel och oscar har ju en ganska stor publicitet och inte bara i sverige utan i världen oxå vilket jesper inte har..
Ja nu menar jag förståss inte att det är fel på ditt foruminlägg men alla började prata om vem som var bäst av oscar och tjäder och då tyckte jag att axcel saknades i den diskutionen :D

RasmusEkmark

Ny medlem
Mmm som sagt håll er till tråden, känns också ganska meningslöst å att "gämföra" dessa skidåkare ock döma ute nån! Säsongen är i stort sett över och de har har alla gjort sjuka framsteg, å de har alla i mina ögon utvecklat sin egna style, vilket är otroligt viktigt i dagens skidåkning ;) Får blicka fram emot nästa säsong som förmodligen kommer blir rätt sjuk och underhållande, med dessa talanger!

De är som sagt också kul om de får den uppmärksamhet de förtjänar, för de gör de verkligen! Tycker det är helt rätt att man borde lyfta fram dem mer! :)

PNyberg

Ny medlem
Jöss...sjukt cleant i stort sett hela tiden! Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer....jo! Killen kommer ju inte ha för svårt att hitta ngn som vill ge honom prylar o pengar iaf! geez!

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp