OT: applikationer stängs ner i ipod touch / iphone

Filleee

Ny medlem
Tja, på min ipod touch stängs applikationerna ner efter ca 1 sek efter man har synkroniserat den i datorn, men sen laddar man ner en ny app och då funkar alla andra igen?!

är det nån mer som har samma problem här? har googlat men hittar ingen bra lösning...

hjälp tack! har ni något bra tips hur man gör så att de inte blir så ?

veigas

Ny medlem
okey då har du inte jailbreakat den iallafall ^^ vissa apps vill att man startar om iphonen/ipoden när man har laddat ner appen. sedan skulle jag rekommendera att ladda ner appsen direkt från appstore i mobilen istället för att hålla på att krångla i datorn :)

Filleee

Ny medlem
men laddar ju ner direkt från ipoden, men när ja kopplar in den i datorn sen så går det inte att starta appsen när man kopplar ur den från datorn.. såg att nån skrev att senast uppdateringen 3.1.2 krånglar med det, och att man kunde ändra inne i itunes så att de försvann men hittar inte vart

ollenyman

Medlem
Jag tycker detta är ett lämpligt forum att tänka på, jag har haft sarra problem med min iPhone, brukar dock släppa efter ett tag eller efter att jag har laddat hem en ny app, var in till apple-store och dom visste inte vad felet var och eftersom det funkade efter att jag laddat hem en ny app så trodde dom inte det var något allvarligt så du behöver inte vara orolig för din ipod :)

Danniel

Ny medlem
Du kan ju testa att återställa den som ny och sedan lägga in sakerna på den igen. Då tror jag att det ska funka!

magnusericsson

Ny medlem
jag hade samma problem med min iPhone innan, men det löste sig efter att jag hade tagit bort alla jävla onödiga applikationer som jag hade och sedan installerade de igen. uppdaterade även programvaran och kastade skiten i väggen några ggr! dock rekomenderar jag inte det sistnämnda!

magnusericsson

Ny medlem
jag hade samma problem med min iPhone innan, men det löste sig efter att jag hade tagit bort alla jävla onödiga applikationer som jag hade och sedan installerade de igen. uppdaterade även programvaran och kastade skiten i väggen några ggr! dock rekomenderar jag inte det sistnämnda!

Danniel

Ny medlem
Jailbreak det är så att man få program som inte är tilllåtna av Apple. Man kan tex ladda hem teman och göra så att man kan få alla apps gratis. Jag har jailbreak och tycker det är bra

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp