Pistol Flip . . .

spacepope

Ny medlem
Pistol Flip . . .
finns redan en tråd om det här..

men eftersom att vissa inte orkar söka så berättar jag att det är en rodeo/flat 7 till misty 5

paffare

Medlem
Pistol Flip . . .
Ni som däger rodeo till misty, kolla igen genom att pausa och starta. Det är en Misty 630 till misty 630. Punkt slut

Senast ändrad:

spacepope

Ny medlem
Pistol Flip . . .
paffare sa:
Ni som däger rodeo till misty, kolla igen genom att pausa och starta. Det är en Misty 630 till misty 630. Punkt slut
är för trött för att orka tjafsa emot egentligen, men eftersom att jag inte har något annat för mig så kan jag göra det ändå.

Solklar flat 7 till misty 5, jag har gjort ett antal flat 7or så jag vet hur de ser ut och känns.
Om du dessutom går in på forumtråden om pistol flip på ns så säger över 70% att det är rodeo eller flat

Pistol Flip . . .
Jekub sa:
paffare sa:
är för trött för att orka tjafsa emot egentligen, men eftersom att jag inte har något annat för mig så kan jag göra det ändå.

Solklar flat 7 till misty 5, jag har gjort ett antal flat 7or så jag vet hur de ser ut och känns.
Om du dessutom går in på forumtråden om pistol flip på ns så säger över 70% att det är rodeo eller flat
jekub rätt paffare fel

rasms

Ny medlem
Pistol Flip . . .
och btw kan man inte säga att dedär dirket är en flat 7 till misty 5, liknar det joo.. men dubbelflippar är för krångliga att dela upp i olika trick.

skum hela flippen.. får ont i huvudet av att se på den

linder

Aktiv medlem
Pistol Flip . . .
SakariasMajander sa:
Va e de egentligen . . sj tkr ja de ser ut som en flat 540 till sw rodeo 7

"Added: September 04, 2007 (More info)
Joe Murrell doing a "Pistol Flip" in Saas Fee 0..."

MORE INFO!!!

"Added: September 04, 2007 (Less info)
Joe Murrell doing a "Pistol Flip" in Saas Fee 07, Bio 7 to misty 5."

TADA!!! ...

Visst hatar man folk som inte orkar söka ... Men när dom inte ens orkar titta på beskrivningen i den egenbifogade youtube länken !....

*SUCK*

Senast ändrad:

pasen

Ny medlem
Pistol Flip . . .
Jekub sa:
paffare sa:

Är det inte svårt att bromsa upp rotationen efter en flat/rodeo 7 när man ska slänga en misty efter den? :P

Btw, är det bara jag som stör mig sjukt mkt på att 100 pers ska svara med samma svar? Nu har det inte varit så farligt i den här tråden men ibland har man tio st "det är en <random trick>" svar, är det inte nog med att en säger vad det är?

tjipp

pettr

Ny medlem
Pistol Flip . . .
Dessa ständgia diskussioner om vad tricken heter och är... Alla är väl eniga om att killen på filmen är riktigt duktig och att det är ett häftigt trick, räcker inte det?

J

Jens8703

Guest
Pistol Flip . . .
Coolt.. ser ut som han dra till ett medvetet felskar precis innan avsatsen for att fa spinn

H

H-T

Guest
Pistol Flip . . .
sen jon olsson började göra flatspin har ju varenda person flatspin-feber och anser att varje bakålutande volt med skruv är flatspin. rodeo är en lincoln med rotation, en äkta flatspin ligger man inte upp och ner på. denna joe ligger väldigt mycket upp och ner.

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp