Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Prylar
Video
Foto
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök forum
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Installera appen
Installera
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor för smal fot?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1208712" data-attributes="member: 77701"><p>Racepjäxor, rent allmänt. Även butiksvarianterna brukar finnas i bredder ner till omkring 92 mm.</p><p>Vill du ha gåläge osv är nog Atomic Hawx Ultra bland de smalaste jag själv provat.</p><p></p><p>(Och som vanligt när det gäller pjäxor är det bästa du kan göra att besöka en välsorterad fysisk butik och prova olika, samt gjuta innersulor om du inte redan har ett par.)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1208712, member: 77701"] Racepjäxor, rent allmänt. Även butiksvarianterna brukar finnas i bredder ner till omkring 92 mm. Vill du ha gåläge osv är nog Atomic Hawx Ultra bland de smalaste jag själv provat. (Och som vanligt när det gäller pjäxor är det bästa du kan göra att besöka en välsorterad fysisk butik och prova olika, samt gjuta innersulor om du inte redan har ett par.) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Pjäxor för smal fot?
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det.
Läs mer
Jag förstår
Topp