Platser över i boende i Champoluc (feb-apr)

aaha

Ny medlem
CIAO!

Jag, min kille och en polare tänkte dra en mini-säsong i Champoluc i vår och letar efter folk att bo med. Vi har snubblat över en stor lägenhet typ 4km från byn (i Antagnod) med 6 sängplatser fördelade på 3 rum. Som det ser ut nu så står en dubbelsäng samt en bädd i våningssäng ledig. Om man inte vill åka i Antagnods lilla system och heller inte pallar promenera så går det skidbussar till Champoluc hela dagen. Vi kommer dit kring 12/2 och stannar till 10/4 som det ser ut nu, så vi har boendet i 2 månader. Priset per person är kring 600 euro + el för hela perioden (beroende på om vi fyller alla platser). Det går att stanna längre om man har lust men då tillkommer en avgift på 60 euro per dag för hela lägenheten. Så är du sugen på Champoluc men saknar boende, kom och bo med oss!

malhor

Ny medlem
Kul. Har dock redan löst boende sen en tid tbx. Jag o tjejen är där hela februari och mars. Kolla även in Fb-gruppen "Champoluc 19/20".

aaha

Ny medlem
Härligt! Då ses vi där, vi är supertaggade!! Skriver där om det skulle krisa med att fylla platserna :)

Senaste inläggen

Snödjup

Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp