Pricecheck, formerly known as "Vad i helvete?"

farsan56

Aktiv medlem
Hallå, nu får ni läsa texten ordentligt. Det står ju:
Snygg
Originell
Fantastiskt snygg
Tror ni säljaren ljuger eller? På Blocket!
Fan vad synd att jag dricker Löfbergs lila, annars hade jag huggit direkt.
Min svarta Packline 90 är ju sååå tråkig!

fredw

Aktiv medlem
Hallå, nu får ni läsa texten ordentligt. Det står ju:
Snygg
Originell
Fantastiskt snygg
Tror ni säljaren ljuger eller? På Blocket!
Fan vad synd att jag dricker Löfbergs lila, annars hade jag huggit direkt.
Min svarta Packline 90 är ju sååå tråkig!

😄 Din kaffesmak skulle inte få många poäng hos min svärmor. Här nere är det Zoegas som gäller! Någon som sett en sån takbox? 😉

fredw

Aktiv medlem
Madde börjar krokna! Vem bjuder?

1653250808348.png

fredw

Aktiv medlem

Emmis

Aktiv medlem
Inte för att vara den men är gifflar enda egenskapen?
Åker ni i två bilar så kan ni bli en mobil fikapaus för summa 14 999 kr.

https://www.blocket.se/annons/skane/ny_takbox_av_market_calix/100764631

Förstår att de säljer Gevalia-boxen. I skåneland dricks det Zoegas.
De fakto har vi två bilar. Jag har inga takräcken men de går ju att fixa… tur att båda finns i skåne så vi kan plocka upp båda på samma resa. Winwin

tallhage

Medlem
Haha jag plockade upp en giffelbox åt en kompis för någon vecka sen. Hans syrra jobbar på Pågen och dom har haft någon tävling bland personalen där priset var ett gäng såna här otroligt fula (men på något sätt magiska) takboxar. Så någon försöker nog mest dryga ut sin lön :)

Vi lyckades identifiera att det var en Calix H22 som just nu går att köpa på rea för ca 5500 och har ett ordpris på 8500

fredw

Aktiv medlem
Haha jag plockade upp en giffelbox åt en kompis för någon vecka sen. Hans syrra jobbar på Pågen och dom har haft någon tävling bland personalen där priset var ett gäng såna här otroligt fula (men på något sätt magiska) takboxar. Så någon försöker nog mest dryga ut sin lön :)

Vi lyckades identifiera att det var en Calix H22 som just nu går att köpa på rea för ca 5500 och har ett ordpris på 8500

Det blir typ 25 kr extra per målad giffel på den där takboxen... :rolleyes: :ROFLMAO: Den är "kul-ful" men man ska ha betalt om man ska göra reklam, inte betala för det!

Emmis

Aktiv medlem

helt en kvalitetsbox under gifflarna med andra ord. Men tänker att en ev ommålning borde beaktas i priset. tänker att ett bilmåleri nog tar ett par tusen att speja den i nån trevlig färg ( rosa, gul kanske?)

TopiNieminen

Aktiv medlem
helt en kvalitetsbox under gifflarna med andra ord. Men tänker att en ev ommålning borde beaktas i priset. tänker att ett bilmåleri nog tar ett par tusen att speja den i nån trevlig färg ( rosa, gul kanske?)
Jag tror att boxen är folierad och folien kan man dra av själv, sen kan man foliera om den om man vill ändra färg. Dock är boxen lite dyr med bullfolien. ☝️😅

Hawk100

Aktiv medlem
Äntligen något prisvärt! :) 🥇🏆⛷️

PS ...och giffelboxen är nu nere i 5000 kr! Alltså under rea-priset för en ny box utan gifflar. En smaksak!
När giffelboxen är nere på samma pris som mössan ska jag hugga den!!! 😉

TopiNieminen

Aktiv medlem
Äntligen något prisvärt! :) 🥇🏆⛷️

PS ...och giffelboxen är nu nere i 5000 kr! Alltså under rea-priset för en ny box utan gifflar. En smaksak!
Synd att man har en kista redan, annars skulle det vara smått balltötntigt att ha en sån i en säsong på sitt biltak. 😅

tallhage

Medlem
Dessa kan jag tycka att de är lite höga i priset, när man får nya för samma pris.🤔
Speciellt när bindingarna inte ingår så att ny ägare också förmodligen måste sätta nya borrhål i dom :unsure:

Och så var det ju det här med udda längder 🤯;)

farsan56

Aktiv medlem

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp