Quiver killers, och erfarenheter av?

Pillard

Aktiv medlem
Nån här som överbeställt Binding Freedom-inserts och vill sälja några innan jag lägger en beställning från andra sidan pölen? Frakt + moms + tull blir ju en jävla slant annars.

skanken

Medlem
Nån här som överbeställt Binding Freedom-inserts och vill sälja några innan jag lägger en beställning från andra sidan pölen? Frakt + moms + tull blir ju en jävla slant annars.

Skistore.se säljer, eller om det är quiver killer. Jag mailade och dem gjorde en länk åt mig så kunde jag köpa från hemsidan. 20st :-

LuddeWingren

Ny medlem
Någon i Härjedalsområdet som är vass på att montera inserts och kan tänka sig hjälpa till med det mot skälig ersättning?

LawndartGustav

Aktiv medlem
Någon i Härjedalsområdet som är vass på att montera inserts och kan tänka sig hjälpa till med det mot skälig ersättning?
Bor i Åre tyvärr.
Har slutat borra hål för techbindning utan mall, är inte värt det helt enkelt.
Mitt tips efter hur jag gjorde sist var att ge lite öl/personalpengar till verstadspersonalen och låna mall.

- Borrar med mall, om borren inte funkar så borrar jag vanliga hål först, tar av mallen och borrar upp hålen med den större borren
- skär av allt som sticker upp mer rakblad/papperkniv mellan och efter borrningar
- Gängar hålen genom mallen vilket blev bättre och var lättare än när jag gjort det utan mall.

Senast ändrad:

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp