Rädda snön på ett annat sätt!

WITMatrix

Ny medlem
Nojlas sa:
Kära barn, Al Gore är en politiker.
Politiker ljuger oftast inte, men de ser alltid sanningen från det håll som passar dem bäst.

Vad alla förståsigpåare än säger så är det ingen som helt säkert vet.
Det enda som vi vet är att vår nedskräpning av naturen säkert inte är bra och att vi allihopa behöver göra något drastiskt åt det.

Räcker inte det?
Trodde inte Al Gore var politiskt aktiv længre?

"Vad alla förståsigpåare än säger så är det ingen som helt säkert vet.", vad med de bevis som presenteras i senaste FN-klima rapporten då? Dær står det mer eller mindre svart på vitt att vi bær skulden før økt global uppværmning.
Men du kanske menar vad som kommer att ske om det fortsætter?

egge87

Ny medlem
MikeMike sa:
Då har du möjligheten att säga vad du står någonstans vad det gäller klimatförändingen vi diskutera på det här forumet!
Nej tack. Har mest diskuterat för dikuterandets skull och då denna tråden inte var särskilt seriös menad känns min åsikt irrelevant. :P

M

MikeMike

Guest
egge87 sa:
MikeMike sa:
Då har du möjligheten att säga vad du står någonstans vad det gäller klimatförändingen vi diskutera på det här forumet!
Nej tack. Har mest diskuterat för dikuterandets skull och då denna tråden inte var särskilt seriös menad känns min åsikt irrelevant. :P
....då kan man ju lika väll ignorera dig i framiden då du endå inte har en åsikt, jag hadde respekterat dig mer om du stod för något.

egge87

Ny medlem
MikeMike sa:
....då kan man ju lika väll ignorera dig i framiden då du endå inte har en åsikt, jag hadde respekterat dig mer om du stod för något.
haha, det senaste inlägget skrev jag mest för att irritera; verkar som om jag lyckades. Varsågod och ignorera. :P

trombonen

Ny medlem
Stäng tråden miljöförstörare!!!! Mer snö är väl ingenting mot att leva utan rök i nacken. Och andas in mer koldioxid låter korkat KÄFT PÅ RE

PS. Har du änns funderat på vad som händer om ''golfen'' försvinner??

Senast ändrad:

Rydellen

Ny medlem
Väntade bara på att någon skulle skriva detta...Ja för oss är det sant att vi får kallare om golfströmmen försvinner. Men om växthuseffekten gjort att det kommit till detta stadiet kommer ingen att kunna åka skidor i alperna längre tex. Och vill man ha mycket snö på ett platt fjäll som Sälen, hmmpff kulle va det sälen skulle kallas nu ja...så får man väl tycka det.

Jag vill iaf åka på riktiga berg! Sedan att det dumpar 1.5 meter istället för 1 meter i Trollhättan per vinter skiter jag fullständigt i.

Topp