railjamet i linköping håll er uppdaterade!

s-sheeplife

Ny medlem
scandic ligger skapligt nära vi får nog gå på toa där och så;)
det kommer inte bli så strikta rails mer hardcore såattsäga:P fast en jävligt lång 7 meter som blir nice. det blir tävling med feta priser som massor mössor googles oc sånt.

Kinkan

Ny medlem
Oskar_Nft sa:
Lägg upp lite bilder när railen är färdig så får vi lite försmak på vad som väntar!
den är nästan identisk med den som fnacke har gjort ;)....................................fast min är lite sämre :P

Senast ändrad:

rollinsnow

Ny medlem
Hemsidan är uppdaterad nu med lite mer info om upplägget under dagen. Är det någon mer info ni saknar så säg till. Och om någon har bilder på railsen och boxarna som ska användas så skicka dem till mig så lägger vi upp dem på hemsidan!

Maximilliam

Ny medlem
YEEEEEEAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! fett stokad på railjamet nu, kan inte vänta!!! wooooåååww de kommer bli fett!!!

btw, de spelar inte så stor roll, men de hade vart rätt najs ifall ni kunde flytta tävlingen från 13 till lite senare typ 14 eller 15 non gång. så man hinner värma upp lite mer och så att de roliga inte tar slut med än gång. för ja har en erfanehet av att efter tävling så brukar nästa alla åka hem, förutom typ 3 som stannar, dom är desutom kanska opepp. så om ni vill behålla åkare och peppet lite längre borde ni flytta den till lite senare. men de kan vi ju lösa där.

Senast ändrad:

s-sheeplife

Ny medlem
idag blir nog allt klart jag ska till polisen och snacka med ishallen:)
men om vi inte får tillstånd så kör vi ändå;)
peace emil

rollinsnow

Ny medlem
Maximilliam sa:
YEEEEEEAAAAAAHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!! fett stokad på railjamet nu, kan inte vänta!!! wooooåååww de kommer bli fett!!!

btw, de spelar inte så stor roll, men de hade vart rätt najs ifall ni kunde flytta tävlingen från 13 till lite senare typ 14 eller 15 non gång. så man hinner värma upp lite mer och så att de roliga inte tar slut med än gång. för ja har en erfanehet av att efter tävling så brukar nästa alla åka hem, förutom typ 3 som stannar, dom är desutom kanska opepp. så om ni vill behålla åkare och peppet lite längre borde ni flytta den till lite senare. men de kan vi ju lösa där.
Tanken med att lägga tävlingen så tidigt är så att eventuell publik inte blir uttråkad om de kommer redan vid 12, men främst för att vi inte ska lyckas hoppa sönder allt och ta slut på all snön.

Men om fler anser att vi ska senarelägga tävlingen så gör vi självklart det! Det är välj egenliten Emil som får bestämma :)

Kinkan

Ny medlem
RollinSnow_se sa:
Hemsidan är uppdaterad nu med lite mer info om upplägget under dagen. Är det någon mer info ni saknar så säg till. Och om någon har bilder på railsen och boxarna som ska användas så skicka dem till mig så lägger vi upp dem på hemsidan!
jag lägger upp bild när den är klar

Evegren

Ny medlem
Hur långt är det från stationen till jamet? Låg jamet vid cloetta center, ishallen eller? :P

D

Deleted member 84416

Guest
tjenare,

jag har några önskemål angående upplägget imorgon. har hört mig för med flera utav dom som sk aåka imorgon och vi önskar att upplägget ser ut som följan

ha några domare som utser vinnaren i tävlingen istället för att åkarna får rösta. de låter demokratiskt med röster men alla kommer bara rösta partiskt. skulle även vara mer rättvist med en snowboardklass och en skidklass:p

hoppas jag inte lägger mig i för mkt, men nu vet du aif vad vissa åkare önskar. Ses imorgon!

piz

Zamboni

Ny medlem
JRignell sa:
tjenare,

jag har några önskemål angående upplägget imorgon. har hört mig för med flera utav dom som sk aåka imorgon och vi önskar att upplägget ser ut som följan

ha några domare som utser vinnaren i tävlingen istället för att åkarna får rösta. de låter demokratiskt med röster men alla kommer bara rösta partiskt. skulle även vara mer rättvist med en snowboardklass och en skidklass:p

hoppas jag inte lägger mig i för mkt, men nu vet du aif vad vissa åkare önskar. Ses imorgon!

piz
jag håller med det värkar skönare.

Jag är fett taggad längtar ! :)

JonH

Ny medlem
Zamboni sa:
JRignell sa:
tjenare,

piz
jag håller med det värkar skönare.

Jag är fett taggad längtar ! :)
Håller med till 100%

s-sheeplife

Ny medlem
men åkarna kommer inte rösta det kommer bli publiken eller några dommare det kommer också vara en skid och snowboardklass:D

D

Deleted member 84416

Guest
jonssonskiing sa:
men åkarna kommer inte rösta det kommer bli publiken eller några dommare det kommer också vara en skid och snowboardklass:D
whaat? publiken? låter strange...bra med domare och skidklass/snowboardklass dock:)

tack å alla åkares vägnar!

CHjalmeby

Aktiv medlem
JRignell sa:
jonssonskiing sa:
whaat? publiken? låter strange...bra med domare och skidklass/snowboardklass dock:)

De kommer nog bli så att alla röstar på sina kompisar och bryr sig inte om åkningen då :/

D

Deleted member 84416

Guest
ThaJibber sa:
JRignell sa:
jonssonskiing sa:

De kommer nog bli så att alla röstar på sina kompisar och bryr sig inte om åkningen då :/
va ju fö fain de ja sa!:D

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Topp