railsession i luleå idag!

pettr

Ny medlem
Vi är ett gäng grabbar som ska ta nå rail på björx i närheten av vårdcentralen. De kommer finnas ett handrail och ett hemmagjort, ni kan ju komma förbi om ni har lust, ju fler destå bättre! :D

gluund

Ny medlem
Har tyvärr inga skidor för tillfället ^^. du vet de e ju inte långt te luleå :D om man bor i boden ..

Senast ändrad:

Raent

Ny medlem
Biggizz, det är en rail på björx. Dubbel-kink bakom vårdcentralen. Snö hämtas från CoopArena vid 12:30. Börjas kanske bygga hopp/inrun vid 13:15...

pettr

Ny medlem
Wannabe_Jackass sa:
Biggizz, det är en rail på björx. Dubbel-kink bakom vårdcentralen. Snö hämtas från CoopArena vid 12:30. Börjas kanske bygga hopp/inrun vid 13:15...
Kan även tillägga att det kommer att finnas ett vanligt rakt hemmabygge, ca 3 meter långt.

M_Larsson

Ny medlem
DUbbem kinken ligger nedan för vårdsentarlen du kör ormbergsvägen sen kommer du till en rondääääll sen åker du rakt fram sen 2 till vänster sen kör du rakt ner såå hittar du :=) ring 070-6103441 för väg beskriving

B

BigAir

Guest
Villka kommer?
Och om man skulle orka pallra sig dit, så finns det vell ett bra hopp till både dubbelkinken och hemmagjorda?

Senast ändrad:

Raent

Ny medlem
Just nu är vi en 5 pers typ.
Jag,Larree,swim, viktor och forss (kanske nå fler, har inte så stor koll på läget)
Jo, nog fixar vi bra hopp till båda dubbelkinken o de andra. I guess.

Bara komma o punga...
hejs

Raent

Ny medlem
Ingen jävla aning hörru. Jag är iallfall inte nått proffs på att raila... Men provar gör man ju iallafall;)

B

BigAir

Guest
Den hemagjorda ärjag inte så intresserad av, men skulle vilja ha bild på doublekinken så man ser om det är nått man kan testa..

Raent

Ny medlem
dubbel-kinken har iallafall blivit körd förut.
Rasmus Andersson drog den förra vinter eller förr förra..
Har tyvärr ingen bild.

B

BigAir

Guest
Hm, tror jag vet villken det är då, men det finns ju ingen backe att få fart från till den!?

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp