resesällskap, st anton 09/10!

pattan

Ny medlem
tjo!
är en skön kille som tänkte dra ner och tillbringa en säsong i st anton fylld av skidor, lite jobb och en jävla fest! har ingenting bokat alls ännu men planen är väl att vara på plats senast 1 dec för att börja söka jobb men det känns lite segt att starta utan sällskap... någon som hakar på?

/patrik

richie_sthlm

Ny medlem
Tjenare Pattan,

Jag är i samma sits som du :) Hade dock tänkt o dra ner i slutet av November för att hitta någon sjysst lya & jobb.

Jag var i Stanton förra året under 2 månader dock endast skidåkning och parteh under den perioden.
Jag hade tänkt o stanna så länge säsongen tillåter.

Jag hade tänkt o resa Stockholm->Zurich->St.anton.

Adda mig på msn så kan vi snacka lite mer: puckard@hotmail.com

Tamara

Ny medlem
Hallå där! Jag är också i samma sits, tänkte dock också dra ner i slutet av november. Min kusin och jag hade tänkt åka, men han verkar banga så söker nu några att glida ner med!

Hör gärna av dig till mig, så får jag höra lite om dina planer!

/Tamara
msn: kippis_90@hotmail.com

PHenkeS

Ny medlem
Hallå,

Jag tänkte också dra ner i slutet av november, men nu verkar mitt resesällskap dra sig ur.

Var där nere -05 och jobba, men det är ju lite roligare att dra ner med någon annan.

/Henke
msn: svenssonphenrik@gmail.com

wannman

Ny medlem
Tänkte också dra ner mot slutet av november.
Jobba, åka skidor och festa var målet.
Hör av er om ni vill slå ihop er till något.

msn: f_wannman@hotmail.com

mvh Fredrik

pattan

Ny medlem
tjaba boys! vi är tre nu men vi tänkte bli minst en till, men det är bara att adda mig på msn så snackar vi lite. pj_hunter@hotmail.com

ylvfa

Ny medlem
Hej allihopa!
Jag försöker att ragga ihop tio pers till ett boende från 30 nov och någon vecka framåt för att ha någonstans att bo när man kommer ner till St. Anton.
Någon som är intresserad? Hör av er! e_ylva@hotmail.com

/Ylva

Rasmus123

Ny medlem
Tja

Jag letar också efter lite resesällskap för st. anton. Tänkte dra ner nån gång emot slutet av november då det blir job och boende hunting!

hör av er om nån är sugen!

mail: r.enhorning@gmail.com
msn: unicorn@sheepa.org

Rajmeist

Ny medlem
Tjaaa.

Jag åker tåg den siste november från göteborg ner till st anton och är framme kl 12 ungefär den 1 december. I skrivande stund sitter jag och vill boka ett rum på ett vandrarhem i några dagar medans man fixar annat boende där nere. Men hade vart tråkigt att bo ensam, så om någon är på att dela rum de första dagarna och leta boende tillsammans, adda mig på msn eller skicka iväg ett mejl. Priset för rummen är förövrigt 19 euro natten!

MSN: reidar_164@hotmail.com

/Reidar

slemtorsk

Ny medlem
Hallo Reidar!
Om du hittar boende och får plats med 2 sköna tjejer så ställer vi upp!!!
Maila mig om du lyckas ;)

/Maddie

philmeister

Medlem
Tjena!

Jag drar ner den 18e dec.
Har säsongat tidigare i St Anton. Grymt ställe, massor av snö!
Har boende och jobb ordnat men visar gärna lite sjyssta offpiståk när jag kommer ner. Hade varit sweet att styra upp lite fest också. Lära känna det nya folket liksom.

Hadet

Filip

Msn: filiplindwall@hotmail.com

saraochelin

Ny medlem
hej! :)
vi är 2 tjejer som drar ner 1 dec :) vill dela nånstans att bo första veckan till man har fixat jobb och annat boende :) vad säger ni? =)

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp