Reskompisar sökes för Japan 3-4 veckor januari/februari 2016 (35 plussare)

Snowjunkie

Aktiv medlem
Update: Har fixat en resa så denna tråd är stängd nu.

Hallå!
Funderar på att bryta livet i ekorrhjulet och dra iväg till Japan en månad och leva ut de djupa puderdrömmarna. Verkar dock som de flesta här som söker resesällskap är under 30, men kanske finns det en och annan "senior" som funderar i samma banor.

Är själv en 45-årig man (som lever livet som en 30-åring), så är du någonstans mellan 35-50 så ska nog inte "generationsklyftan" vara allt för avgrundsdjup ;)

Har varit i Hakuba Cortina tidigare och skulle gärna återvända, men andra destinationer kan absolut vara intressant. Kör mest skidor, har hudar.

Hör av dig, så fortsätter vi att diskutera och ser om det kan bli av. Vore kul om vi kunde bli några stycken.

Senast ändrad:

Apanbanan

Ny medlem
Låter absolut intressant. Har kört i Niseko 3ggr.
Är sugen på Las Lenas nu första 2 v i sep.
Kollar flyg osv nu.
Även kikat på Hakuba.
Dj.. svårt att hitta resepolare i vår ålder ????????
Jag åker både bräda å skidor. Du ?
Kör du i Nordamerika ?

Snowjunkie

Aktiv medlem
Cool!

Ja, det är svårt att få ihop det med kompisarna. Det är familj, jobb och mycket annat som är i vägen. Åker mest skidor numera, men bräda ibland.

Vi får höras och se om vi kan få till nån resa.

Apanbanan

Ny medlem
Ok , får se vad det blir för gensvar.
Höres senare.
Em: murce04@gmail.com

Mvh

Snowjunkie

Aktiv medlem
Tja! Jag knep sista platsen på en resa i början av januari till Niseko så räkna inte med mig längre. Hoppas du får till någon resa Apanbanan.

Apanbanan

Ny medlem
Lugnt
Ha en go resa
Bokat Baker å Whistler(x2)
Men fortfarande sugen på Niseko

lillishard

Medlem
Är tyvärr uppbokad denna vintern men till nästa vinter är man sugen på att hänga med.

Seabov

Ny medlem
Snowjunkie sa:
Update: Har fixat en resa så denna tråd är stängd nu.

Hallå!
Funderar på att bryta livet i ekorrhjulet och dra iväg till Japan en månad och leva ut de djupa puderdrömmarna. Verkar dock som de flesta här som söker resesällskap är under 30, men kanske finns det en och annan "senior" som funderar i samma banor.

Är själv en 45-årig man (som lever livet som en 30-åring), så är du någonstans mellan 35-50 så ska nog inte "generationsklyftan" vara allt för avgrundsdjup ;)

Har varit i Hakuba Cortina tidigare och skulle gärna återvända, men andra destinationer kan absolut vara intressant. Kör mest skidor, har hudar.

Hör av dig, så fortsätter vi att diskutera och ser om det kan bli av. Vore kul om vi kunde bli några stycken.
När åker du?
Jag skulle åkt med en polare (35årig snowboardåkare) och han har flyg bokat till japan 9-24januari.
Jag skulle åkt med men har fått en del förhinder som det ser ut....

ramlade på denna tråd bara så tänkte fall ni vill ha en till skön snubbe i erat gäng så hör av er så löser vi nått.

mvh.

Snowjunkie

Aktiv medlem
Ah, tråkigt. Hade det varit min resa så hade det varit lugnt Seabov. Jag hakar bara på och ligger lågt. Sen är det bara skidåkare i gruppen, kan bli lite knepigt med en snowboardåkare. Hoppas det löser sig på något sätt.

Snödjup

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp