Ryggsäck som kan bära pjäxor och skidor

JOW83

Ny medlem
Hej forumet,

Jag är helt ny här och hoppas på att lära mycket!

Denna veckan öppnar Snø Oslo (snooslo.no) som jag bor en dryg kilometer ifrån och har tänkt cykla dit med all utrustning (alpin) och är på jakt efter en ryggsäck som är pjäxväska med fäste för skidor. Jag har sökt en del och hittat denna som närmast https://www.amazon.com/Ski-Boot-Bag-Backpack-50L/dp/B07VBLF524

Är dock osäker på om den är avsedd för skidor eller om stropparna på sidorna kan vara i tunnaste laget.

Förslag på andra väskor eller lösningar är välkomna!

Henric-s

Medlem
Låter kanon att ha 1km cykelavstånd därifrån, kommer att komma inom emellanåt. Det blir nog riktigt bra, har jobbat en del i norra Kina inomhus och kan säga att det går att få till riktigt bra inomhusåkning också:)

JOW83

Ny medlem
Låter kanon att ha 1km cykelavstånd därifrån, kommer att komma inom emellanåt. Det blir nog riktigt bra, har jobbat en del i norra Kina inomhus och kan säga att det går att få till riktigt bra inomhusåkning också:)
Norra Kina, mer specifikt? Jag går miste om öppningen av Snø imorgon för att jag är på väg till Hongkong, men är ofta norrut :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp