typjennifer
Ny medlem
Sälen Säsong 12/13
Om 3 veckor drar jag upp till Lindvallen och börjar jobba! 
Du åker inte upp för att spara pengar. Du åker dit för att supa upp dem och ha fruktansvärt roligt!kaian sa:Vad tjänar man egentligen på ett säsonsjobb på ett utav skistars skidanläggningar? Jag sökte för denna säsong, men fick tyvärr ingen plats.. Får försöka igen nästa år!
Fast ALLA åker ju inte dit för att supa upp sina pengar! :D Men ha kul.. självklart, svårt att inte ha kul i Sälen!!!magnusericsson sa:Du åker inte upp för att spara pengar. Du åker dit för att supa upp dem och ha fruktansvärt roligt!
De är som vilken stuga som helst. Åtminstone den jag bodde i, sen finns ju även kollektivboende, så som BPA och bunkern.. En stor fördel som jag älskade var att kostnaden för boendet drogs direkt från lönen, vilket innebar att du aldrig såg de pengarna och saknade aldrig de.johanfrbrg sa:Tja!! Någon som kan berätta lite för-& nackdelar med att bo i Skistar-boenden (personalboenden)?
Vi ses i vinter people!
du fick mig vid "sjukt snygga lila kläder!!" skickar en ansökan på en gångemis sa:Hejsan
Någon som vill jobba med events och kommer att befinna sig i Sälen under vintern?
Jag jobbar på PS Communication och söker nu en person till som kan vara stand in om ordinarie personal blir sjuk samt vid extra events. Du kommer jobba i backen där ni har er svantplats är och du kommer att få ha sjukt snygga lila kläder på dig!!
Det krävs att du finns tillgänglig måndagar och fredagar hela säsongen för att du ska kunna ta på dig detta uppdrag.
Du kommer att få "lön" för att vara stand in!!
Skicka omgående ditt cv till mig på emelie.jacobsson@ps-communication.se