Säsong i Revelstoke 18/19

kozzaca

Ny medlem
Såg att min fråga redan hade besvarats så letar bara efter folk som vill ta lavinkursen nu hehe :)

Senast ändrad:

MolleUrhed

Ny medlem
Hej!

Är det fler som behöver fixa transfer från Calgary till Revelstoke 1:a december? Ett alternativ är https://everythingrevelstoke.com som kör för 199$ per person om vi blir 6 st (nu är vi 3 eller 4). Ett annat är som tidigare nämnts rider express, isf 2:a december 08:00 för 95$. Väntar på bekräftelse att de kör då, de är nyuppstartade och har väl inte så många kunder än...

Några andra i samma sits som vill joina eller har andra förslag? :)

Senast ändrad:

Shellstrom

Ny medlem
Jag följer Molles spår!

Är det några fler som landar i Calgary fredag 28/12?
Vi är två stycken som ska ta oss från Calgary till Revy på ett eller annat sätt, vi landar 14.55 i Calgary.

Sarabergstrom

Ny medlem
Hej och hå!
Hänger på ovanstående och tänkte kolla om det är någon mer som landar i Calgary onsdag 2/1? Försöker hitta någon typ av transport till Revelstoke, hojta till om du är i samma sits så kanske vi kan lösa något tillsammans.

Sarabergstrom

Ny medlem
Hej och hå!
Hänger på ovanstående och tänkte kolla om det är någon mer som landar i Calgary onsdag 2/1? Försöker hitta någon typ av transport till Revelstoke, hojta till om du är i samma sits så kanske vi kan lösa något tillsammans.

Shellstrom

Ny medlem
Jag har lyckats jaga rätt på en kille som kör oss till Revy från Calgary för $250 + två tankar bensin (ca $140, vi tankar i Calgary samt i Revy).
Han plockar oss från flygplatsen och kör oss direkt så länge ingen del av motorvägen är avstängd.

Han har en minivan för 6pers + förare så det blir väldigt billigt alternativ om man är några stycken.

Ni kan få tag på honom här:
https://www.kijiji.ca/v-other-services/calgary/have-a-minivan-can-take-cargo-or-passengers/1399888706

HennyMarta

Ny medlem
Halloj!
Vi är två tjejer som landar i Calgary på eftermiddagen den 4:e januari och letar skjuts till Revelstoke, antingen den 4:e eller 5:e!
Alla tips mottages hjärtligt ??

hallenberg

Ny medlem
Hej!
Fick ett ryck och bokade flyg till Revelstoke, så letar nu boende från 18/1 -> 3/2. Om ni har tips om lediga sovplatser vore det kanon. Betalar givetvis för mig. Tänkte dra ut på lite turer där borta, så det vore kul om det är fler som har dom planerna :)

AkeBrander

Ny medlem
Hej,
Revelstoke är bara bäst!Var där första säsongen det var öppet,sen har det blivit ett par ggr till.
Skön "laidback" stil överallt.Glöm inte "finflanellen" det är det som gäller på lördag!!!

Viel Spass! Bor numera i Österrike!

TobbeA79

Ny medlem
Hej!
Tänkte kolla om det eventuellt finns något intresse av att köpa min CatSki plats hos Great Northen Snowcat Skiing? (ligger ca 1h 40min söder om Revelstoke). Min hälsena har gått av, så besöket 3-7 februari blir inte av. Ska kolla i början på veckan om det bara är att överlåta min plats.
Priset för 4 dagars åkning är ca 30000 kr (allt inkluderat utom öl och vin).
Mitt pris: 20000 kr.
// Tobbe

Schtenek

Ny medlem
Tja!
Till vintern bär det av till Revelstoke och jag undrar om det är någon här som har nåt schysst tips på deltidsjobb?
Tänkte kanske att någon här som var där förra säsongen hade något jobb för att täcka hyran åtminstone! 😄

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp