Säsong i Val Thorens/Val D´isere 16/17

OskarLindstrom1

Ny medlem
Tjena, Vi är två 20-åriga skåningar som söker glatt sällskap till kommande säsong.
Vi har kollat runt på boende i dessa två orterna och hittade lägenheter med rimliga priser och som är "okej" utrustade. Vi har använt oss av Airbnb för att hitta dessa.

Har ni några extra tips för oss inför vår första säsong så är allt väldigt välkommet.
Vi söker alltså 2-4 personer som är sugna på att ha jävligt kul och leva livet i några månader.

Båda två har några års erfarenhet av skidåkning.
Jag har varit i Val Thorens 2 gånger och i Val d´isere 1 gång på sportloven och min kompis har åkt mycket i Sverige.
Eftersom detta är vår första säsong så hade vi tänkt ta det mesta lite som det kommer men vi vill gärna boka boendet ganska snart!
Vi är ganska öppna med vilka månader som vi åker ner men det ska helst vara 3-4 månader.

Hör gärna av er om ni sugna!

Senast ändrad:

davidjo

Ny medlem
hejjjjj ogggiiie, dra till Val D'isere. Ta samma boende som vi hade... kan skicka bilder och nummer till Rich :) Om ni vill jobba (städa hotellrum) 1 dag i veckan och få liftkortet gratis samt en massa öl och mat gratis kan ni även få nummer till stället vi jobba.

mandaab

Ny medlem
Hejhej! Vi är fyra tjejer som hade tänkt säsonga i valdi'sere som gärna bor med flera personer . Vi har inte lyckats hitta något direkt jättebra boende. Har ni hittat något bra?

W

Whippler

Guest
Tjao! Är en pojk på 21 år som också är ruskigt sugen på att dra en säsong på någon av orterna. Har varit i alperna ett flertal gånger, bla val Thorens i vintras. Så om ni behöver någon att fylla upp lägeheten är jag intresserad.

SimonAndersson1

Ny medlem
Tjena! Är en skön lirare på 23 år som är galet sugen på en säsong i val thorens eller val disere med mycket skidåkning och afterskii! Har tittat runt lite och hittat några hyfsade lägenheter i val thorens, hör gärna av er om ni vill snacka vidare :cool:

Ingmann

Ny medlem
Gjorde förra säsongen i Val Thorens så vill ni ha hjälp med boenden och jobb så är det bara att höra av sig :)

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp