Säsong Monterosa

Jasperwijk

Ny medlem
Hej!

Vi är tre pers i 19-årsåldern som har ett billigt boende i Champoluc, 500 meter från liften. Boendet är rymligt och har sängar för fem personer så därför söker vi en eller två till. I likhet med de flesta andra säsongare har vi tänkt åka mycket och lägga fokus på offpist, samt njuta av lite god italiensk mat.

Hör av er om ni är intresserade!

AliBundy

Ny medlem
Hej.jag och min kompis,Susant,söker också boende för säsongen 2020 i Champoluc och vore tacksam för info om hur ni fick tag på ert boende
Med vänlig hälsning Ola

Jasperwijk

Ny medlem
Jag kände några som säsongade i Champoluc i år, så de rekommenderade mig deras boende. Ledsen om det inte är mycket till hjälp.

Susant

Ny medlem
Ok! Hör gärna av er om ni hör något som kan vara av intresse! Vi letar för fullt :)
Tack/Susanne

the_foppa

Ny medlem
Om ni skulle kunna tänka er att bo i Gressoney kan jag rekommendera Residence Monterosa monte-rosa.it/en/. Bodde där förra säsongen och funderar på det iår med.
Buss upp tilll Staffal stannar 150m ifrån, annars går man till Jolanda-liften på 5 minuter.

Senast ändrad:

Susant

Ny medlem
Ja, det är ju inte superlångt till Gressoney...vi får fundera på det. Tack så jättemycket för svar!
Får ni några fler tips så hör gärna av er, alla tips är välkomna.

hoognova

Ny medlem
Tja, låter najs! Om ni fortfarande har sängar lediga kan ni höra av er!

Senast ändrad:

aronjansson1

Ny medlem
Tja Jasper! Är också sugen på att komma iväg. Hör gärna av dig om det fortfarande finns plats. Om allt verkar bra så hänger jag gärna på 👍🏻

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp