Säsong St.Anton 19/20

FelleD

Medlem
Tjena! Även jag har insätt att en säsong i alperna skulle vara extremt kul. Har alltid tyckt om att åka lagg, då mest pist men skulle vara fett kul att köra mer puder. St.Anton är mest intressant då jag har lite känningar där & har hört att det ska vara riktigt bra skidåkning. Även att priserna där ska vara hyfsat rimliga. Men är absolut öppen för andra orter om det vore så.

Så om ni sitter i samma i tankar tveka inte på att höra av er så kan vi bolla idér om boende och så.

Ha det!!

Tjaa! Jag är en 19-årig glad och social tjej som också Är inne på samma tankar som du angående att dra en säsong i alperna! Har haft kompisar som säsongat i st Anton och varit jättenöjda kan därav tänka mig en säsong där. Är ingen proffsåkare men kan ta mig ner för backarna liksom

Tanken är att bo tillsammans med andra då jag åker ner ensam! Så hade varit sjukt kul att bolla lite tankar och idéer eftersom du verkar vara inne på samma spår!

Tjena! Jag och en kompis letar just nu boende i st Anton! Så om ni vill leta tillsammans eller bara bolla ideer får ni höra av er! Vi är båda 20 år och riktigt taggade på säsong i vinter!

Bud66Jr

Ny medlem
Tjena! Jag är en grabb på 19 år som älskar skidor mer än allt annat o hade verkligen tyckt det var kul med en säsong till St. anton! Känner till stället ganska bra och om ni vill/behöver en till jäkel som det är bra drag på så hör gärna av er!

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp