Säsong Verbier 2020

Linustaavo

Ny medlem
Tjenare jag och två andra polare är grymt sugna på att göra en säsong i verbier.
Vi är alla 20 och åker främst dit för att åka skidor men tackar inte nej till någon bira.
Än så länge så har vi inte hittat boende så söker därför efter folk som har ett boende med 3 bäddar över eller några som går i samma tankar och ville leta boende tillsammans.
Hittar vi inget i verbier så är vi inte omöjlliga på någon annan ort så bara att höra av sig nån har en annan plan vi hade kunnat haka på.

OssianJ

Ny medlem
Tja! Jag är intresserad av att styra upp boende inför att säsonga i vinter! Jag heter Ossian och är 22 år gammal från Uppsala. För nuvarande är det bara jag som planerar att resa själv! Skidåkning (särskilt offpist) är mitt fokus men dricka öl och ha det trevligt hör ju till. Vad gäller ort har jag också tänkt en hel del på Verbier, men är flexibel!

Hör gärna av er om ni är intresserade så berättar jag gärna mer mig om mig själv! Jag nås här eller på fb https://m.facebook.com/ossian.johnsson

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Advertisement
Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp