Säsonga 19/20 i Kanada

Hej! Har precis tagit studenten och tänkte dra till någon ort i Kanada ett par måndader nu i vinter. Är rätt sent ute med detta och har inte jättebra koll på vart man kan åka förrutom Whistler, vilket jag gärna kan tänka mig. Lyckas inte övertala några kompisar om att säsonga utanför Europa så letar efter nytt kul folk att åka med. Hör gärna av dig om du funderar på något liknande :)

Behöver förövrigt all hjäp jag kan få med boende, jobb osv. Uppskattar alla tips om hur resan blir så bra som möjligt!

Halloj! jag åker till whistler i slutet av november, har fixat boende för 3 veckor bara för att komma på fötterna, nu håller jag på för fullt med att hitta billigare boende samt jobb. Hur går det med din planering? :)

Tja! Vad roligt, själv har jag inte hunnit planera nånting alls :/ Har nog inte möjlighet att åka innan nyår, hoppas hinna lösa något innan dess :) Har du något tips på hur man får tag på boende?

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp