Säsonga frankrike 21/22?

EbbaH

Ny medlem
Säsonga frankrike 21/22?
Hej! Jag (23 år) har funderat på att säsonga i ett tag och vill nu försöka planera något mer konkret (även fast det är sjukt svårt just nu). Jag hoppas på att åka till frankrike och säsonga 21/22 och funderat på typ valto. Man vet ju inte hur det blir med corona för tillfället. Finns det några andra glada som vill åka och/eller velar fram och tillbaka som jag? Det vore kul att ha några att prata med! Men även, hur tror ni att situationen kommer vara, kommer man kunna åka eller ej?

OliverAson

Ny medlem
Säsonga frankrike 21/22?
Tja jag (24år) och min polare (25år) har varit sugna på att säsonga ett bra tag nu och nu har vi äntligen bestämt oss att göra det. Vi funderar också på att åka neråt om det nu går vill säga. Förhoppningsvis har man fått vaccin då så man kan åka ner. Våran plan är att åka ner lite innan säsongen börjar och försöka få något enklare jobb. Så att man får in lite matbidrag iallafall. Vi har även planer på att börja tura och eventuellt gå en lavin kurs. Plan B är att säsonga i Åre. Men jag hade föredragit alperna 😅

Freeride sparar data i cookies. Genom att använda våra tjänster godkänner du det. Läs mer
Topp